Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Jeg skal på sykehuset neste tirsdag. Hva sjer på den første timen?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Hva slags abort skal du ta da? Medisinsk eller kirugisk?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Medisinsk,men det er ikke de på sykehuset infomert om enda,siden jeg skal ha min første time på sykehuset da..
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #4 Skrevet 17. august 2010 Jeg hadde medisinsk. Jeg var inne på et undersøkelsesrom, med en lege(en ufyselig en) og en sykepleier. Han skulle ha innvendig ul(men jeg nekta pga hans vesen oppførsel) så om blæra er full så kan de ta utvendig. Han spurte litt om når siste mens var, regna ut hvor langt på vei jeg var. Han krangla seg til en klamydiaprøve(jeg tissa bare på et glass, noe som er like bra som annen prøve) og så tok jeg blodprøver på labben etterpå. Jeg hadde med meg en av mine beste venner. Kom inn på et annet rom med sykepleieren etterpå og fikk tablettene som stopper graviditeten.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #5 Skrevet 17. august 2010 Jeg hadde ingen første time jeg da, fortalte pr tlf hvor langt på vei jeg var og fikk time nesten med en gang
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #6 Skrevet 17. august 2010 da jeg kom til sykehuset første gang så fikk jeg de pillene som gjør livmoren myk (om jeg ikke husker feil). Bare fikk de og reiste hjem, ingen spørsmål, bare info om hvordan det forgikk.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #7 Skrevet 17. august 2010 Jeg var på Ullevål og første time var det gu, innvendig ul (for å sjekke hvor langt på vei jeg var) og så var det en samtale om aborten, om jeg var sikker, andre alternativer ol. Og så tok legen personalia og satte opp en time til aborten. Var en helt grei time og jeg fikk en hyggelig lege så det var veldig greit. Selve aborten ble gjort ca. en uke etterpå. Var medisinsk og gikk greit. Om du har noen spørsmål om aborten så ta det opp med legen når du har time. Spør om alt du lurer på og er engstelig for, nysgjerrig på osv. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå