MissAntrop Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Min brors bonusbarn på 16 skal passe lillegutt når jeg skal på trening, da snakker vi om dagtid og ca 1 - 1 1/2 time. Hvor mye bør jeg betale henne for det? Usikkert om hun skal ut å trille eller om han sover her hjemme da.
Aini Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 50 kr timen?. kansje spare opp for han/henne om han/hun vil da så blir det litt mer om gangen.
Fire småtroll Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Lillesøsteren min fikk 30 kroner timen for å passe nabogutten, men forsto på henne at dette var ganske lite i forhold til hva venninner fikk andre steder. Dette er et par år siden og hun gikk på videregående da hun passet noen timer et par kvelder i uka..
MissAntrop Skrevet 17. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2010 Har tenkt på 50 kr timen jeg også, men er redd hun synes det er lite..
HH72 Skrevet 17. august 2010 #5 Skrevet 17. august 2010 Her i området er det 50 kr timen som gjelder, iallfall når tenåringer er barnevakt. Men er usikker på hva jeg skal betale en voksen student som skal begynne å passe mini endel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå