Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 er dette noe dere har brukt mye - eller som man trenger når babyen skal flyttes fra senga vår til sin seng?? 1 gangs å helt grønn på hva man trenger......
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Det er vel ikke noe du absolutt trenger, men jeg brukte den mye:) Mest fordi hun sov i vår seng og fordi jeg var redd for å legge meg oppå henne. Veldig grei å åpne på siden når man skal amme på natten og veldig lun for babyen å sove i. Det er ikke så lett å bære babyen i når han/hun ligger på madrassen, for den jeg ikke stiv. Jeg vil anbefale deg å kjøpe den fordi jeg selv hadde god nytte av den. Nb kjøper du den så ikke vask "innleggene" på siden (du skjønner det når du ser den) da blir den ødelagt...det gjorde nemlig jeg..
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Hei ! Jeg er førstegangs selv om har kjøpt en ammemadrass fra Drykid.no til 700 kr (eller 800, husker ikke helt). vi tenkte det var greit å ha når det kom til at tulla skulle ligge i vår seng å få mat, og vis hun gjorde nokke i bleien skulle dette ikke gå igjennom bleie, sengetøy osv. Så slipper vi alt det styret der! også at på ammemadrassen kan man brette opp kantene, og løfte tulla tilbake i sengen sin uten å vekke henne men, nr 1 grunn var rett å slett fordi vi skal slippe lekasjer i sengen og slippe å vaske "mer enn nødvendig".
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #4 Skrevet 17. august 2010 Hadde også denne madrassen til min jente men brukte den ikke noe særlig. Jeg kjøpte den baby bay sengen som det er reklame av her innimellom og den var jeg kjempefornøyd med! Men skal du ha babyen liggende i din seng vil jeg anbefale ammamadrassen av grunnene nevnt ovenfor her. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #5 Skrevet 17. august 2010 Min svigermor, søt som hun er, mente at dette virket som en helt fantastisk ting. Jeg vet jeg får den i posten fra henne en av dagene. Hva jeg skal med den vet jeg ikke, men det blir spennende å se om den blir brukt. Hadde aldri tenkt tanken selv.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #6 Skrevet 17. august 2010 Mannen var glad for ammemadrassen når babyen låg mellom oss. Han var veldig redd for at han skulle legge seg på babyen. Vi slapp også å få vår seng helt utgulpet.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #7 Skrevet 17. august 2010 finnes det virkelig noe som heter ammemadrass??? for noe idioti! det er jo bare for å tjene penger på damer som tror de trenger ALT av utstyr! hvorfor ikke bare legge barnet på et lammeskinn?? og babyer driter veldig sjelden gjennom alt,de har som regel bleie og nattøy på. bruk en handduk da eller en klut. dette utstyrshysteriet er bare idiotisk
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #8 Skrevet 18. august 2010 Jeg kjøpte DryKid ammemadrass til nr 3, og det var helt bortkastet. - Det blir ikke mindre vasking av sengetøy ved lekkasjer, som flere bruker som argument. Hvis det blir lekkasje så må jo ammemadrassen vaskes, og det er et j***a styr siden kanteinnleggene må fjernes først. Like greit å bare vaske sengelakenet og tisselakenet i senga! - Vet ikke hva slags fjærlette menn dere har, men kantene er i alle fall altfor tynne, lave og myke til å kunne beskytte hvis mannen min (eller jeg) skulle rulle over babyen. Så det er i alle fall ikke et bra salgsargument! - Det er vanskelig å løfte babyen i madrassen, for bunnen er ca 0,5 cm tynn og veldig myk. Så det blir omtrent som å løfte babyen uten noe under. Nei, denne "dingsen" kunne jeg definitivt klart meg uten. Jeg har gjort med nr 3 som jeg gjorde med de andre to; har brukt vanlig babydyne (vognstr) brettet dobbelt. Den bruker jeg når jeg ammer henne hjemme, og jeg har den med overalt hvor vi drar. Hun ligger på den i vogna og hun ligger på den i senga si. Fysioterapeuter anbefaler dette for de minste siden det er uheldig for bl.a hodet at de ligger for hardt. De sover også ofte mye bedre når de ligger litt mykt. Jenta mi er nå 6 mnd og sover fortsatt oppå babydynen. Jeg kommer selvsagt til å fjerne den når hun begynner å flytte seg rundt i senga, men foreløpig ligger hun helt i ro når hun sover, og det tror jeg er fordi hun ligger så godt. Hun sover i 12 timer uten å våkne. Det har alle mine tre barn gjort. Ser at mange er interessert i ammemadrass, så jeg tror jeg skal legge den ubrukelige greia ut for salg, he he:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå