Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 .. Nordsjøarbeidere, fiskere, reisemontører, etc og som er borte uker av gangen. Hvordan er mennene deres?? (hehe... skal forklare litt til kanskje..) Min mann jobber i Nordsjøen, han er borte 4 uker og hjemme 4 uker. Når han er på jobb ringer han hver dag, og det er jeg glad for. Noen ganger snakker vi kun i 10 minutter, andre ganger lenge. Spørs jo hva som skjer både her og der, og hvordan vi har det Han sier ALLTID at han elsker meg, hver dag! Han sier ofte at han savner meg og at han fantaserer om meg og har lyst på meg. (Han sier han elsker meg når han er hjemme også, og ofte at jeg er deilig) Kort sagt; jeg er fornøyd med mannen min !! )) MEN etter noen samtaler både her og der (over tid) begynner jeg å lure...: En mann spurte hva i all verden vi snakker om, han ringte kona si i kanskje 10 minutter hver søndag. En kone sa at mannen ringte toppen et par ganger i uka. En annen kone sa at hadde mannen sagt til henne at hun var deilig, så hadde hun besvimt av sjokk. En kone sa at mannen ALDRI sa at han var glad i henne, og iallefall ikke et pip om å elske... Så jeg lurer på om min mann er uvanlig (takk og pris i så fall!!)?? Så igjen; hvordan er mennene deres ?? )
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Jeg regner med dere har vært gift i 15 år;)
Ugl@ Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Mannen er yrkessjåfør og er endel borte i perioder. Jobber han lokalt og er hjemme på ettermiddagen så ringer han gjerne en gang i løpet av dagen, er han på langtur så ringer han fort 2-3 ganger så lenge han er innenlands i hvertfall, til utlandet så koster det jo mer så da ringer han en gang for dagen. Samtalene er alt fra et par minutter til en time :-) Sier han er glad i meg før han legger på. Snakker om alt og ingenting i grunn. Når han er lenge borte så hender det at samtalen sporer seg inn på diverse savn og lengsler uten å gå nærmere inn på det :-) Vi er gift og har vært sammen i snart 6år. vært slik hele tiden. Om dette er normalt eller uvanlig vet jeg ikke, men jeg vet at pappa som er offshore arbeider ringer mamma minst en gang om dagen, og så ringer han oss ungene (vi er 4 søsken) minst hver tredje dag når han er ute på jobb, pluss at han gjerne slår på tråden et par ganger i løpet av en tur til mannen min også for å planlegge et eller annet eller slå av en prat. Noen er vel bare mer glad i å ringe enn andre...
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #4 Skrevet 17. august 2010 Foreldra mine har forresten vært gift i over 30år og har jobbet offshore i snart 20år..
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 17. august 2010 #5 Skrevet 17. august 2010 Mannen min er forskalingssnekker, og jobber i bygg og anleggsbransjen. Har en jobb som gjør at han kan bli sendt avgårde til østlandet, nordnorge, eller hva som helst når han minst venter det. Er vekke 12 dager om gangen. Vi snakker på tlf hver dag, sender mld iløpet av dagen, snakker sammen alt mellom 30 og 90 minutt, og han sier alltid at han er glad i meg eller elsker meg, at han savner meg, og at han gleder seg til å komme hjem igjen (selv om det bare har gått et par dager hehe). Når han er hjemme så er han helt fantastisk. Deltar i husarbeidet, er fantastisk med ungene, og er rett og slett en drømmemann. Har hørt fra folk at vi er merkelige som ikke har kranglet, og som fremdeles kan snakke sammen så mye selv om vi bare har vært sammen 3 år. Har faktisk ikke hørt om andre som har det sånn, så fint å se at det var flere her som oss da :-)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #6 Skrevet 17. august 2010 Jeg vil tro det er passe normalt jeg. Det tok 6 år før vi fikk barn og da var det sånt samtalene gikk på! Nå etter barn er vel ting omprioritert, og man snakker om episoder om barna - da de er det viktigste for meg her hjemme, jobben min/hans, familiære nyheter og selvfølgelig om sex når vi ønsker. Kan bli ganske dirty;) Vi har vært sammen i 16 år og har ett herlig liv sammen.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #7 Skrevet 17. august 2010 Til annie 17.08; prøver du å insinuere at vi er nylig blitt sammen?? ) Til opplysning så har vi vært sammen i over 18 år, og gift i over 14. Vi er heller ikke ikke barnløse, da vi venter nr.4 ) ..og han har jobbet slik i 16 år.. Nyforelsket hver gang han kommer hjem.. )
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #9 Skrevet 17. august 2010 Min mann bor tidvis i utlandet, eller han er der såpass mye at han har hatt fast hus der med plass til meg og barna i de lengste periodene. Han ringer hver dag, jeg ringer mer, ringer vel mer eller mindre konstant jeg. Føler det er viktig å snakkes på telefonenen ofte, og at terskelen for å ringe er lav, og at man tar seg tid til hverandre. Det er egentlig verre på kontoret han er nå, her hjemme, der er det litt uglesett at jeg driver å ringer i tide og utide. I utide var det fast telefontid hver kveld, gjerne i timesvis, også en del skype, kunne sitte å se på hver vår pc og hver vår tv og snakke sammen når vi ville. Akkurat som hjemme. Driver ikke med noe telefonsex, forstår meg ikke på de greiene der, han derimot hadde sikkert vært med på notene, men tror ikke det er noe savn. Vi sier derimot at vi savner hverandre, gleder oss til å sove sammen igjen (der stopper den), gleder oss til å være sammen igjen, er galde i hverandre, setter pris på hverandre og at vi elsker hverandre er også vanlig. Ellers går det mye i unger.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #10 Skrevet 17. august 2010 Min også gjør det meste av husarbeidet når han er hjemme. ) Men vi krangler også da... hehehe.. Så hyggelig å vite at så mange har hyggelige menn der ute HI PS. Nå ringte han akkurat; han kjeda seg og så fikk han så lyst til å høre stemmen min... Deilig med fjortis-følelser etter 18 år )
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #11 Skrevet 17. august 2010 Min jobber samme turnus som din og vi har det like dan som dere Vi ringes hver dag og kan ofte snakke lenge, andre ganger bare si god natt og glad i deg. Jeg er veldig glad i han og vi har det godt sammen. Veldig glad for at jeg møtte han Vi har vært sammen i ca 5 år da, men jeg mener at forholdet er bedre nå enn hva det var de første åra. Det er nå sikkert lett å få inntrykk av at det er mange dårlig forhold når en leser her inne, men jeg tror at de fleste har det godt, hvis ikke er det nå lett å gå fra hverandre i våre dager
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #12 Skrevet 17. august 2010 Ja, fint å se en tråd der det er folk som har gode forhold
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #13 Skrevet 17. august 2010 Han ringer hver dag og prater med meg og barna, men jeg har tilgode at han kaller meg deilig og sier at han elsker meg. Det hadde vært fint å høre, men vi er vel et par som er alene sammen. Jeg sier sjelden noe fint til han jeg også. Jeg forventer ingenting igrunn. Men ble vel aldri så lite trist av å lese innleggene her.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #14 Skrevet 17. august 2010 Man kan aldri forandre andre enn seg selv... Si noe til ham da vel!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå