Gå til innhold

Da har jeg vært på ordinær UL!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gledet meg i mange dager nå, og i dag så var det endelig min tur til å få hilse på det lille nurket. Har kjent liv en ukes tid så visste at det var noe levende, men fikk bekreftet at alt så fint ut. Eneste at jeg hadde en veldig lavtliggende morkake, men den kom nok til å komme opp etterhvert som magen vokser :) Facinerende å se på det lille mirakelet, men synes det gikk altfor fort! Hun avsluttet, uten at det ble spm og kjønn, så jeg var rask å spørre om hun kunne se det, og da ble hun overrasket over at jeg ville vite. Mini lå fint til, men var litt urolig men hun sa raskt at det var nok en herre med bart!! Jeg som har gått med jentefølelse siden testen var positiv....ble nesten litt skuffet over min egen intuisjon. Men synes ikke jeg så noen tissefant selv da...avventer nok med å roe meg ned med at det er en gutt til jeg har vært på en ul til. Skal igjen i uke 28, siden jeg er conisert.

Koselig å hilse på den lille uansett!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye! Det er herlig å få hilse på nurket i magen, ingen tvil om det! Godt å vite at alt er bra....

Skrevet

Grattis med gutt:) Jeg hadde også sterk jentefølelse, men fikk også vite gutt. Skal tilbake igjen på torsdag da jeg var hos en jordmor som ikke var ferdigutdannet. Hun var ikke så veldig dyktig, men det kunne se ut som en gutt ja;) Men det var mange andre ting hun ikke kunne gi oss svar på. Som f.eks hun kunne ikke se alle hjertekamrene og hun brukte jo en hel evighet på alle målene. Ble litt skuffet over hele ultralydopplevelse, særlig siden jeg hadde så flott opplevelse forrige gang.

Håper det går bedre på torsdag, da kommer en mer erfaren jordmor sammen med henne :)

Lykke til videre!

Skrevet

Gratulerer!!

Jeg og har vært på UL i dag.. Gutt her og. Trodde at det var en jente der, men nå bli det blått

Skrevet

Gratulerer med en frisk baby i magen Mooni!! Det er det aller viktigste, kjønn er jo underordnet det. Det er nok sjeldnere feil når det ser ut som gutt på ul, fler får beskjed om jente og så viser det seg at det er gutt. Og at du ikke selv kunne se at det var tissefant der hadde jeg ikke lagt vekt på, da vi ikke er utdannet for å se det:) Det er ikke lett på vanlig ul. En helt annen opplevelse på 3D.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...