Gjest Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Hvilken voksipose anbefaler dere? Har en lammeullspose som storebror har brukt, men den var egentlig for liten i fjor, og iallefall for liten i år (sover fortsatt på dagen i bhg). Snuppa skal uansett arve lammeullsposen til vinteren, så storebror må ha en ny som er både laaang (!! han er lang gutt) og varm! Anbefalinger tas i mot med stor takk! Gjerne med link!
tottelott Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Voksipose er kun et merke, se voksi. no, men de har jo forskjellige typer poser til barnet da. Hvis det er generellt poser til barnet du mener, har jeg akkurat kjøpt easygrow som kan gjøres større etterhvert som barnet vokser. Tror jeg blir fornøyd med denne.
Zitro Skrevet 17. august 2010 #4 Skrevet 17. august 2010 Anbefaller Voksi Classic til baby opp til 1,5 år og Voksi Urban etter dette :-)
Lunita_ Skrevet 17. august 2010 #5 Skrevet 17. august 2010 har voksi classic,veldig fornøyd med den! står at dyna inni bare kan renses,men jeg varska den på ullvask i dag og den er like fin..samma med trekket:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå