KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Herregud! Fortsatt tidlig, men gravid faktisk:) Og vi som bruker flere år på å lage barn, mens nå satt den på første forsøk:) Kommende trebarnsmor;) Hihi
Gjest Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Gratulerer, så gøy!!!=) Husker jeg så deg inne på bli gravid her om dagen:) Så flott at det klaffet på første forsøk da:) Gjorde dere noe spes. denne gangen?
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 17. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2010 Takk:) Regnet med å bruke rundt et par år på dette, så et veldig hyggelig sjokk var det:)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 17. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. august 2010 Nei, ingenting:) Tror bare at kroppen var mer avslappet nå enn før... Kanskje det var det som gjorde susen?! Lykke til ♥Nathalie08+ Baby2011?♥ )
Snuppa! Skrevet 17. august 2010 #9 Skrevet 17. august 2010 Gratulerer så mye Jeg fant ut igår at jeg og er gravid, sjokk siden minste er 5 mnd, men ser visst ut som jeg blir 3 barns mor jeg og
aomeg Skrevet 17. august 2010 #10 Skrevet 17. august 2010 Åh så utrolig flott for dere =) Gratulerer så masse!!!
fox`y Skrevet 17. august 2010 #11 Skrevet 17. august 2010 gratulere så masse:O) blir babysyk jeg å no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå