Gå til innhold

Jeg er gravid!!!! :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud! Fortsatt tidlig, men gravid faktisk:) Og vi som bruker flere år på å lage barn, mens nå satt den på første forsøk:)

 

Kommende trebarnsmor;) Hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer, så gøy!!!=)

Husker jeg så deg inne på bli gravid her om dagen:)

Så flott at det klaffet på første forsøk da:)

Gjorde dere noe spes. denne gangen?:)

Skrevet

Takk:)

Regnet med å bruke rundt et par år på dette, så et veldig hyggelig sjokk var det:)

Skrevet

Nei, ingenting:) Tror bare at kroppen var mer avslappet nå enn før... Kanskje det var det som gjorde susen?! Lykke til ♥Nathalie08+ Baby2011?♥

 

:))

Skrevet

Gratulerer så mye :) Jeg fant ut igår at jeg og er gravid, sjokk siden minste er 5 mnd, men ser visst ut som jeg blir 3 barns mor jeg og :)

Skrevet

Åh så utrolig flott for dere =) Gratulerer så masse!!!

Skrevet

gratulere så masse:O) blir babysyk jeg å no.

Skrevet

Tusen takk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...