Gjest Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 JEG ER GRAAAVIIIIIID!!!! :D:) Mine symptomer: Trett, hete drømmer, fikk allergisk reaksjon mot maskara, dette fikk jeg sist jeg var gravid også...tørst på sitronvann, MENSMURRINGER fra 9dpo. Ja det var vel alt...nå er jeg kvalm, kvalmen kom i går sånn smått, og litt mer idag. Vel, glemte de megaømme puppene, ser ut som jeg har tatt silikon. Brukte CB, 3 stk. Første tok jeg 10 dpo, og det var en ultratynn strek, og den tynne streken ble litt bredere. Så ble den svak positiv i går i full fart på en bensinstasjon. Og nå tok jeg en CB digital. Mannen min sa at han visste det hele tiden, og han har hatt rett hele veien. Han sa det var noe rart denne mnd med meg, noe ekstra liksom;) Jeg som trodde jeg hadde PMS, for var litt vel ømfintlig denne siste uka....huff... Masse babystøv til dere andre, håper jeg ser dere på 1.tri snartest mulig!!! KLEMMER
Des87 Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Så herligt gratulerer så mye, ønsker dere lykke lykke til
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Så deilig da Gratulerer så mye!
GoodFeeling Skrevet 17. august 2010 #4 Skrevet 17. august 2010 Gratulerer så mye !!! kos deg med gravidmagen ;O)
Lykkeligmamma:) Skrevet 17. august 2010 #5 Skrevet 17. august 2010 Gratulerer sååå mye Håper vi ses på 1 trimester om et par uker
Kanskje snart <3 86 Skrevet 17. august 2010 #9 Skrevet 17. august 2010 Gratulerer så mye med spiren i magen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå