tine0810 Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Hei, jeg vurderer å kjøpe sportstrillen Maclaren Techno XT til min gutt på snart 2 år. det er ikke mye han vil sitte i vogn lengre, men tenker bruke den primært til soving i barnehagen ol. Er det noen som har erfaring med denne? Eller er det evt andre små triller/vogner som er bedre? TFK'en han bruker i dag tenker jeg at lillesøster skal overta når hun dukker opp i november:-)
BlåBlå Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Jeg synes MacLaren er overpriset i forhold til det man får. Tidligere var de suverent best blant paraplytriller, men nå er det en del som har tatt dem igjen på kvalitet - men som ligger langt under på pris. Vi har hatt en techno, men var ikke helt overbevist. De velter ganske lett når et stort barn ligger helt bakover, og det er ganske kort avstand til bakhjula, slik at man blir gående å sparke i dem. Vogna blir også veldig lang sammenlagt, noe som gjorde at vi solgte vår kjapt. En soleklar anbefaling er Babyjogger city mini. Den blir flat og nett sammenlagt, veier lite og har liggestilling og veldig god kalesje. Bøyle fåes kjøpt som ekstrautstyr, det kan jo være greit dersom lillesøster skal låne vogna etterhvert. Selv kjøpte vi PegPerego Si til vår 2,5 åring. Den har større hjul enn MacLaren, god plass til gutten og den blir v eldig liten og kompakt sammenlagt. Cybex vognene er også på høyde med MavLaren i kvalitet, men er faktisk enda mer brukervennlige. Problemet med at de blir baktunge, og lange sammenlagt er et problem også på disse.
tine0810 Skrevet 17. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2010 Takk for svar:-) Babyjogger city mini så veldig fin ut! Kanskje valget faller på den i stedenfor. Har skjønt at Maclaren kanskje ikke er noe god vogn å sove i.... Kalesje, liggekomfort og bøyle er helt klart viktige ting.... Flere med erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå