Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Med pyntenavn mener jeg: Charlotte, Henriette, Susanne, Michelle, Celine, Aurora, osv.... Sånne navn som jeg kallte dukkene mine når jeg var liten Hva mener dere er pyntenavn?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Tja det er jo sånn man ser det. Jeg kjenner bare en jente som heter charlotte, og hun er jo ganske "barsk". Så for meg er det ikke et "pyntenavn". Det er bare Michelle som kan virke sånn for meg.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Jeg heter Henriette, har aldri sett på det som et 'pyntenavn' i hvert fall. Typiske (harry) jålenavn syns jeg er Celina, Isabella, Vanessa, Marielle, Cassandra, Savannah
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #4 Skrevet 17. august 2010 Jeg heter Susanne og det er for pokker ikke noe pyntenavn! De navnene 13.36 skrev er de jeg ser på som jålete og sykt harry.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #5 Skrevet 17. august 2010 Datteren min heter Michelle. Alltid likt det navnet. Og nei, jeg er ikke ung og har lavtlønnsyrke.... Synes ikke det hører inn under "jålete harrynavn". Savannah, Vanessa, Isabella synes jeg er mer jålete, men jeg synes ikke de er stygge.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #6 Skrevet 17. august 2010 Det er ikke navn jeg selv ville valgt, men jeg synes likevel de er pene. Når vi fikk vårt yngste barn var jeg veldig bestemt på navn på jenta, og fikk lov å bestemme det mot at han fikk velge mellomnavn uten min innblanding. Helt greit. Må likevel si jeg ble passe overrasket da min høyt utdannede, jordnære og litt materialistiske mann valgte et slikt type navn som nevner. Ikke akkurat ett av de du nevner, men ser en annen over her nevner vår datter sitt mellomnavn. Nå elsker jeg navnet, fordi det er min datter sitt, men jeg ville ikke valgt det sånn i utgangspunktet nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå