Gå til innhold

en unnskyldning til alle dere..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg beklager att innlegget min om bleiene kom ut på en feil måte.

Nå skulle jeg bare ønske jeg kunne slette hele tråden.

Jeg hadde ingen vonde hensikter i dette.

Dere må vite at jeg er stolt over gutten min, og mange ganger her inne så har jeg også lyst til å fortelle ting og tang som dere gjør.

Og noen ganger så blir ordet kortvokst nevnt. beklager.

Men alle dere forteller om barna deres, eller hva dere gjør eller har gjort osv osv.. Jeg vil også fortelle de samme tingene. Men skal ikke jeg få lov til å fortelle fordi min sønn har en diagnose? uten at det skal komme ut som om jeg misbruker diagnosen hans her inne.

Jeg er som dere. Jeg vil fortelle om gogutten min!! Han er såå søøt!!

Det er det siste i hele verden jeg ville gjort (å snakke negativt om diagnosen).

men jeg sier unnskyld på det sterkeste for den forrige innlegget mitt. Dumt av meg.

Jeg som hadde lyst til å legge ut ett bilde av han på profilen min. Men nå tørr jeg ikke, for da setter dere sammen to og to og skjønner at det er meg som har skreve det dumme der.. :(

Jeg har ingen problemer.. Jeg er en mamma som bare prøver å forklare om igjen og igjen at jeg ikke mente dette som noe vondt..

kan dere væreså snill å tilgi meg.. var ikke meningen.

tror kanskje jeg svarer og skriver uten helt å tenke igjennom hva jeg egentlig har skrevet for noe..

unnskyld unnskyld unnskyld!!!!!!!!!

Dere har jo rett, det var ett teit innlegg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott av deg og be om unnskyldning, men du har lov å skrive slikt, du som alle andre :)

Du er tilgitt av meg ihvertfall :)

Skrevet

Synes de som svarte deg på det andre innlegget tok litt av...

Skrevet

enig.. skjønner ikke vitsen med å slenge ut av seg dritt, da kan man heller la være å svarer . synes ikke du gjorde noen feil;)

Skrevet

jeg synes ikke du har en grunn til å unnskylde deg. Du har jo ikke sagt eller gjort noe galt :) De fleste her inne er her bare for å være ekkle.

Anonymforum :/

Skrevet
;) Du skal ikke trenge å be om unnskyldning HI.. Leste igjennom innlegget under her å du skal få fleipe og fortelle om din sønn og bleier, mat, amming ja... hva det enn er på lik linje med alle andre ;) Men del heller glad historier eller still spørsmål osv på andre sider... her inne på anonym er folk ute etter å slenge dritt å være ekle... =)
Skrevet

Du kan slappe helt av! det finnes folk her inne som ikke dømmer deg;-) Jeg syntes det er trist at folk ikke bare kunne godta det med en gang når du så"okey, det kom feil ut". Men noen mennesker skal bare lage trøbbel. Det er ikke rart mange barn mobber og er slemme med andre barn når man ser hva alle mødrene er i stand til her inne.

Så ikke tenk på det, flott du er stolt av gogutten din:-)

Skrevet

Tusen takk for gode ord! ;)

Skal passe på heretter på hva jeg legger ut.. ;)

Skrevet

Jeg kommenterte ikke på det andre, men leste. Og jeg tenkte som deg: klart du skal ha lov til å fleipe å fortelle om din unge, selv om han har en medfødt diagnose. Man har da både humor og galgenhumor og man klarer da som foreldre å skille mellom sitt eget elskede barn og en fleipete bemerkning sagt i en morsom sammenheng.

Pga min ble født for tidlig, utviklet han spastisk muskulatur, som gjorde han veldig stiv i rygg og lår, slik at han i en periode spente seg veldig bakover. Vi brukte å fleipe med at han hadde en tak-fetishj ;-) Men det var jaggu noen som måtte kommentere det å bli sure. "dakar babyen kunne jo ikke noe for å at han var sånn blabl bla". Men gutten spente seg i bue og så i taket og vi lo ;-)

Skrevet

Synes ikke du har noe å unnskylde jeg HI.

At andre er hormonbomber er da ikke din skyld!

Har da merket selv at det ikke er alle her som har humor og som tar alt dødsens alvorlig, så ikke tenk noe over det. Gjort er gjort, og de som ikke skjønte poenget ditt trenger du ikke bry deg noe mer med :-)

Skrevet

Drit i dem HI.

Alltid noen som bare er her for å slenge dritt.

Har bedt om råd her selv noen ganger, og de fleste som svarer er bare fulle av dritt. Spydige og ekkle.

Men noen få ganger er man heldig og noen svarer ordentlig, tusen takk til dere :)

Skrevet

Hvorfor skulle ikke du kunne legge ut ting og tang her som alle andre?

Fortsett med å legge ut ting du, men ha i bakhodet at det er en del her som liker å hugge hodet av folk dersom de ordlegger seg feil!!!

Jeg er sikker på at du har en kjempeherlig gutt og det er bare koselig om du poster innlegg om han. En liten avkobling fra alle de andre negative innleggene som florerer her inne .-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...