Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Er det noen her som har fullt foreldreansvar og hvor faren har mistet samværsrett, men som likevel lar barna treffe ham? Hvordan gjør dere det i praksis? Er det feks en løsning at bf kommer hjem til dere og er sammen med barna en ettermiddag uka?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Faren til barna mine har ikke mistet samværsretten, men han er psykisk syk og har derfor perioder der han er veldig dårlig. Og itillegg er han ikke verdens mest engasjerte i barna sine. Derfor har han ikke noe fast samvær og alt blir tatt litt ettersom. Om han ønsker å se barna i perioder der jeg vet at han er dårligere enn normalt (jeg har kontakt med hans behandlere på vegne av barna for å få info, godkjent av han) så krever jeg at en annen person som jeg stoler på skal være tilstede mens han er sammen med barna. Jeg har vært tilstede mange ganger, men jeg orker ikke mere. Det blir rett å slett så slittsomt å være sammen med han siden det er jeg som tar alt med ungene og han egentlig bare sitter der til pynt når jeg er med. Så min erfaring er at samvær med meg tilstede er en utrolig dum ide. Men det er noe du må finne ut selv om du vil prøve å se om fungerer for deg/dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå