Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Skjønner ikke hvordan man først kan skrive at å være kortvokst er ikke en sykdom, han er helt frisk, for å så skrive at kortvokste er herlige mennesker! Er alle kortvokste herlige mennesker? Har de ikke forskjellige personligheter allesammen? Hvis man som kortvoskt ikke har noen spesielle trekk eller væremåte i persobnligheten, så har man altså inget annet tilfelles med andre kortvokste annet enn høyden? Da er det verl omtrent som å si at alle som er 170 cm er herlige mennesker?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Å,da er ihvertfall jeg et herlig menneske! Nøyaktig 170.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 La nå den saken ligge da... Stakkars hi i den andre tråden har innsett at hun har sagt noe dumt så kan vi ikke bare la det være?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #4 Skrevet 17. august 2010 Neida, alle kortvokste, de med Downs og hjertesyke er alltid herlige. Alle andre suger...
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #5 Skrevet 17. august 2010 Kan ikke et folkeslag være litt mer allrighte enn andre? Dersom hun har møtt masse herlige kortvokste, så må da hun få lov til å syns det? Jeg syns buddister er herlige mennesker, det vil ikke si at jeg har møtt absolutt alle buddister som finns for det om. Jeg syns det er dere andre her som er tverre, og som leter etter ting og krangle om.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #6 Skrevet 17. august 2010 Jeg er bittelitt høyere enn grensen for kortvokst. Men vil ikke anse meg selv som herlig. Så kanskje teorien stemmer :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå