Gå til innhold

Kortvokste er herlige mennesker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke hvordan man først kan skrive at å være kortvokst er ikke en sykdom, han er helt frisk, for å så skrive at kortvokste er herlige mennesker!

Er alle kortvokste herlige mennesker? Har de ikke forskjellige personligheter allesammen?

Hvis man som kortvoskt ikke har noen spesielle trekk eller væremåte i persobnligheten, så har man altså inget annet tilfelles med andre kortvokste annet enn høyden?

Da er det verl omtrent som å si at alle som er 170 cm er herlige mennesker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å,da er ihvertfall jeg et herlig menneske! Nøyaktig 170.

Skrevet

La nå den saken ligge da...

Stakkars hi i den andre tråden har innsett at hun har sagt noe dumt så kan vi ikke bare la det være?

Skrevet

Neida, alle kortvokste, de med Downs og hjertesyke er alltid herlige. Alle andre suger...

Skrevet

Kan ikke et folkeslag være litt mer allrighte enn andre? Dersom hun har møtt masse herlige kortvokste, så må da hun få lov til å syns det?

Jeg syns buddister er herlige mennesker, det vil ikke si at jeg har møtt absolutt alle buddister som finns for det om.

Jeg syns det er dere andre her som er tverre, og som leter etter ting og krangle om.

Skrevet

Jeg er bittelitt høyere enn grensen for kortvokst. Men vil ikke anse meg selv som herlig. Så kanskje teorien stemmer :/ :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...