Gå til innhold

Hvor mye bruker dere på gaver til barnebursdager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første bursdagsinvitasjon, så vi er litt grønne. ;)

Og er det vanlig at foreldrene er med i bursdagen (gjelder 3-åringer)? Min er litt sjenert og vil nok gjerne at jeg skal være der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varierer veldig syns jeg. Vi har pleid å bruke ca 100 kr, men ser at når min har hatt selskap har det variert veldig hvor mye gjestene har brukt på gave. Må innrømme at jeg har vært litt sjokkert over hvor fine ting enkelte kjøper.

Skrevet

jeg må være med mi uansett, ellers vil hun ikke bli der. hun er 3,5 år.

var i barnebursdag i helgen og tenkte at jeg ville legge meg godt under 100-lappen. kjøpte noe lego til 60kroner og ble ganske så overrasket da jeg oppdaget hva de andre kom med. det var gaver til det dobbelte og vel så det. uansett har jeg ikke tenkt til å bruke i overkant av 100 kroner på 18! barnebursdager i år. glem det!

Skrevet

Ca 100lappen, synes det er grei sum. Synes 3åringer er såpass små at jeg ville hørt hva foreldrene hadde planlagt i hvertfall.

Vi venter med barneselskap utover venner med barn til barna er 4-5år, da er de store nok til å være uten mamma og pappa et par timer.

Skrevet

Jeg henger meg på rundt 100 lappen.

Min 3 åring har kun vært i en barnehagebursdag og da var foreldrene med.

Skrevet

Bruker maks 100,-. Har en eske med ting jeg kjøper på salg og ellers om det er gode tilbud på leker eller bøker. Når ungene skal i selskap velger de selv en ting fra den esken som de får gi bort.

I 3 årsdager er det med en del foreldre her, men ikke alle. Vertskapet synes sikkert det er bare hyggelig om du er der.

Skrevet

Når jeg sier maks mener jeg også maks. Ungene ser ikke på pris. Noen ganger er ting til 20-30 kroner veldig poppulært. I forrige barnehagebursdag datteren min var i gav hun en gave til 19.90 som ble en stor hitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...