*betty*spaghetti* Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Hei! Ville bare dele dette med dere... Jeg har gått på p-sprøyte men ble gravid likevel... Barnet mitt på 4 år fortalte at jeg var gravid når jeg ikke visste det selv, hun sa også at vi kom til og få en gutt.... Tenkte med meg selv at ja ja disse småttingene sier så mye rart men 14 dager etter at h*n hadde fortalt meg dette og jeg egentlig savnet menstrasjon så tenkte jeg at det skader vel ikk at jeg tar en test... Jo den var sannelig positiv... :S tenkte egentlig at det var litt rart at h*n kunne vite dette, da barn ikke var noe tema på det tidspunktet. Her for noen dager siden var vi på ul og da sier hun dama at du venter en gutt... Jeg ble egentlig helt mål løs... for tenkte tilbake på h*n hadde sagt, og at det lå en liten Perik og svømte i magen min... Så nå er det da en liten Per Erik på vei... (det blir nok ikke navnet, men føler jo litt på at det er det han burde hete) he he.
*betty*spaghetti* Skrevet 17. august 2010 Forfatter #2 Skrevet 17. august 2010 Noen andre dette har skjedd med?
Minnie Mom Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Kanskje ditt barn har synske evner? ) Ellers sier de jo at barn er mer følsomme og at vi (de fleste av oss) mister disse evnene når vi blir eldre. Men jeg vet ikke.. Pussig var det ihvertfall.
Potetstappe Skrevet 17. august 2010 #4 Skrevet 17. august 2010 Jeg har ikke opplevd det med graviditet, men da lillemor var rundt 2 år, sa hun plutselig mens vi lekte at jeg måtte ringe oldemor.. Hun har 4 oldemødre så jeg spurte hvem av de og hvorfor.. Hun sa jeg skulle ringe NN for hun hadde vondt. Jeg ringte, og det viste seg at oldemor hadde falt ned trappen og hadde ligget på gulvet i mange timer, hun hadde holdt i telefonen når hun falt, men husket ingen nr.. Rare greier...
*betty*spaghetti* Skrevet 17. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2010 Ja disse små er noen raringer av og til Er litt morsomt og at de kan vite forskjellige ting av og til.
Tired mama Skrevet 17. august 2010 #6 Skrevet 17. august 2010 Det har jeg hørt om flere andre som har opplevd også. Barn er mye mer åpne enn oss. 4-åringen min har også slike "evner". Han vet hva som kommer til å skje før det skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå