første i magen- Høygravid! Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Jeg lurer på hvordan dette egentlig skal fungere? Jeg trodde de skulle snu seg hele tiden og sparke overalt i magen, men min lille sparker kun i nedre del av magen så regner med den ligger med beina nedover mesteparten av tiden i alle fall, jeg er i uke 30. Er det sånn at plutselig så skal de snu seg og etter det kjenner man nesten bare spark oppover da? Når tid skjer dette i såfall? Tror dere at siden min lille ser ut til å trives så godt med beina nedover at den kanskje ikke kommer til å snu seg? Har kjent maks 2-3 spark oppover gjennom hele sv.skapet..
lykkelig med2 gutter Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 kankjenne athan snur seg, men ikke alltid. du vl derimot merke at sparkene flytter seg oppover på magen din Jordmor vil snart begynne å undersøke leie ditt på kontroll. ingen fare ennå i alle fall
Indigo 08-10-13 Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Jeg kan bare snakke om egen erfaring, og tror det varierer veldig fra kvinne til kvinne. Første gutten min lå som din fra uke 29. Kjente kun spark nedover hele siste trimesteret. Gutten snudde seg aldri, og ble født med føttene først. Denne gang har lillebror turnet veldig hele veien, og jeg har kjent spark over det hele. Tom nå på slutten snur han masse på seg og jeg får spark oppe som nede, høyre som venstre. Så er veldig spent på hvilket leie han tilslutt legger seg i...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå