Gå til innhold

stavngermødre?


ninavettu

Anbefalte innlegg

noen fra stavanger her?

 

sist svangerskap ble vi en fin gjeng fra bim som møttes innimellom.

kjekt om det kan la seg gjøre igjen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er fra Sandnes og har temin 20 april. Kjekt om vi kunne fått til ett treff for vårmager :=) Er min nr 3 og har gått på bim treff i de forrige gradivitetene - er kjempekjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei =)

 

Jeg har i følge babyverden (reknet ut fra forrige mens) termin 15 april, noe som også er på min egen bursdag =)=).

 

Dette er mitt første svangerskap, så mange spørsmål kommer til å dukke opp.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei min egen bursdag e òg 15.april! Har foreløpig termin den 6.april då.. sist fødte eg 10 dager øve.. .denne gangen ska eg jaffal føda før bursdagen min;)

 

har ei datter på 3 år (18.aug) , er gift og 27 år. Mannen er 33 år.

 

Bor i Stavanger og e fra Stavanger! (har bodd andre steder, men godt å ver i hjembyen nå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e fra stavanger, snart 27 og gift i 1,5 år nå.. har ein sønn som blir to i oktober, gravid me nr to, den foreløpige terminen e 10 april..

 

blir kjekt me to småtroll i hus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei jeg så du hadde att opp ett treff, jeg lagte en tråd til treffet slik at alle kan melde seg på, skriv dere opp dere også så det ikke ser så tomt ut ;) he,he...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei =)

 

Jeg finner ikke denne treff siden. Jeg vil gjerne melde meg på sammen med 3 andre (totalt 4 stk)

 

blir det klokken 19 eller 20?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg bestilt bord. Har bestilt til 8 stk også skal de være behjelplige om vi blir flere. Bordet står i mitt navn som er Silje Gundersen. Har også lagt til bim treff - vi får forresten stoler isedenfor benker siden vi er gravide....hehe..

 

Gleder meg til å treffe dere, jeg kommer ikke før kl 19.30 pga barnevakt opplegg.

 

Hilsen Silje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...