Gå til innhold

stavngermødre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen fra stavanger her?

sist svangerskap ble vi en fin gjeng fra bim som møttes innimellom.

kjekt om det kan la seg gjøre igjen =)

Skrevet

Hei =)

Jeg er fra sandnes =)

Skrevet

Jeg er fra Sandnes og har temin 20 april. Kjekt om vi kunne fått til ett treff for vårmager :=) Er min nr 3 og har gått på bim treff i de forrige gradivitetene - er kjempekjekt!

Skrevet

Hei =)

Jeg har i følge babyverden (reknet ut fra forrige mens) termin 15 april, noe som også er på min egen bursdag =)=).

Dette er mitt første svangerskap, så mange spørsmål kommer til å dukke opp.

Skrevet

hei min egen bursdag e òg 15.april! Har foreløpig termin den 6.april då.. sist fødte eg 10 dager øve.. .denne gangen ska eg jaffal føda før bursdagen min;)

har ei datter på 3 år (18.aug) , er gift og 27 år. Mannen er 33 år.

Bor i Stavanger og e fra Stavanger! (har bodd andre steder, men godt å ver i hjembyen nå;)

Skrevet

e fra stavanger, snart 27 og gift i 1,5 år nå.. har ein sønn som blir to i oktober, gravid me nr to, den foreløpige terminen e 10 april..

blir kjekt me to småtroll i hus

Skrevet

Hei

Er fra Stavanger, 35 år, samboer og har en liten gutt på 11 mnd..termin tror jeg er rundt 19 april

• 2 uker senere...
Skrevet

skal vi bare si en dato og se hvor mangen som kan komme?

tiden går så fort!

Skrevet

Er fra Kleppe, 27 år og har termin 15. mai 2011.

Skrevet

er 26 fra Bryne , har en gutt på 2 år, og har termin 17 april:-)

Skrevet

Hei! Jeg er 29 år fra Sandnes. Har 2 barn og venter nr 3 12 april. Vil gjerne være med på treff :-)

Skrevet

skal vi si torsdag 23 september?

når og hvor?

noen ønsker folkens? =)

Skrevet

Det passer fint for meg torsdag 23 sep. Jeg har ikke prøvd Egon i stv. har hørt mye positivt om den plassen ;)

Skrevet

hvilket klokkeslett er best for dere da?

egon er bra det =) greie priser og greie porsjoner :P

Skrevet

Kl 19.00 eller 20.00? Men skal vi sette det opp som treff i treff sidene og se hvor mange som melder seg på?

Skrevet

Hei =)

Vi er to stk som kommer jeg har foreløpig termin 18 april og min venninne har 15 april =)=)

Skrevet

kan ikke du sette opp et treff?? vet ikke helt hvor jeg skal gjøre det :P

snakkes snart da =)

Skrevet

Hei jeg så du hadde att opp ett treff, jeg lagte en tråd til treffet slik at alle kan melde seg på, skriv dere opp dere også så det ikke ser så tomt ut ;) he,he...

Skrevet

Hei =)

Jeg finner ikke denne treff siden. Jeg vil gjerne melde meg på sammen med 3 andre (totalt 4 stk)

blir det klokken 19 eller 20?

Skrevet

Det blir kl 19.00 Men du går inn på bim treff også går du inn på stavanger treff. Kjekt at det kommer så mange ;)

Skrevet

hahah mye frem og tilbake men bestiller du bord? må vi det?

jeg har muligens med meg en vennine som også har april mage

Skrevet

Då har eg bestilt bord. Har bestilt til 8 stk også skal de være behjelplige om vi blir flere. Bordet står i mitt navn som er Silje Gundersen. Har også lagt til bim treff - vi får forresten stoler isedenfor benker siden vi er gravide....hehe..

Gleder meg til å treffe dere, jeg kommer ikke før kl 19.30 pga barnevakt opplegg.

Hilsen Silje

Skrevet

Hei jeg bor i sandnes og har termin 15 april .

har ei prinsesse på fem år som kan ikke vente til hun blir storesøster :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...