Gå til innhold

Noen som har bytta jordmor her?


Gjest

Anbefalte innlegg

Var hos jordmor for første gang i dag, og vet ikke helt om jeg likte henne....

Hun var liksom så lite interessert i å høre på hva jeg sa, også fikk jeg ikke helt kontakt på en måte.

Ville at jeg skulle bytte fødeplass fordi jeg ikke hadde valgt der ho jobba, og der jeg hadde valgt ble man kasta ut med en gang, og det var ikke bra og ditt og datt.

 

Jeg likte henne ikke....hva gjør jeg? Bare ringer og bytter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg kutta ut hele jordmora jeg. Jeg har kun snakka med jordmor en gang på tlf , men da var ho så nedlatende og fikk meg til å føle meg som en idiot som kunne stille så dumme spørsmål så jeg valgte henne altså bort. Her jeg bor har vi bare et valg så da ble det legen i stedenfor.

Dette fungerer kjempefint, og legen min har også ul app. så her blir det en sniktitt hver kontroll.

Tror ikke det skal være vanskelig å få bytta da det jo er ganske viktig at en føler seg trygg på den som skal ha ansvaret for oppfølginga i svangerskapet.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte helsestatjonen og sa jeg ikke følte meg komfortabel og trygg med henne og om jeg kunne bytte. Ja,selvfølgelig ingen problem.

Så jeg fikk heldigvis bytta :)

 

Følte liksom at ho ga blaffen i hva jeg sa og spurte om, og da ble jeg veldig usikkert og småredd.

Glad jeg fikk bytta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...