Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Mulig jeg begynner å bli gammel, men hvor blir det av musikkvideoene? Er jo bare reklame og dårlige serier jo? Hvor ble det av musikken?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 nei den forsvant for mange år siden...selv jeg tror de har et eget program som heter M is for Music eller noe sånt... Skal jeg se musikkvideoer så er det VH1 og VH1 Classic jeg ser på
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Oj, lenge siden du så MTV sist ser jeg? Jeg har omtrent ikke sett snurten av en musikkvideo der de siste 5-6 årene, en nogenlunde bra musikkvideo har jeg ikke sett på den kanalen siden 90-tallet.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #4 Skrevet 17. august 2010 Det har jeg også lurt på! Har skrudd på et par ganger på dagtid, og da er det musikkvideoer. Fra rundt 6 om morgen til 12 tror jeg. Etter det er det bare søppel for fjortiser med dårlig humor, eller brød dumme nek i reality-serier som en får lyst til å kaste fjernkontrollen etter.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #5 Skrevet 17. august 2010 Savner du musikken, så har du elendig musikksmak;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå