Gå til innhold

mobilregning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av ren nysgjerrighet... Hva ligger ditt mobilforbruk på i mnd sånn ca?

Her er min regning på ca 500 kr, med lav månedspris (59 kr).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker ca 100 (meg) og ca 150 (samboeren) pr mnd. Begge har kontantabb. fra Telenor med FriFamilie.

Skrevet

Siden vi har kjøpt nye telefoner og betaler en mndspris på nesten 300 kroner på dem, så kommer vi opp i rundt 900 kroner.

Og det synes jeg faktisk er ganske grei månedsbruk med tanke på at 600 av disse er faste månedsavgifter :-)

Skrevet

Har kjempebillig abonnement fra One Call, så min regning er på ca 150 i mnd. Ingen måndesavgift.

Skrevet

349, har talkmore og har da både gratis meldinger, mener det er 150stk og 5000 ringeminutter, det holder rikelig.

Skrevet

Mellom 400,- og 1000,- kommer an på om vi har vært utenlands eller ikke. Jeg betaler 100,- fast i måneden, og han betaler 30,- vi har netcom familie og venner med gratis til hverandre, og jeg betaler bare oppkoblingsavgift for hver samtale til alle andre.

Skrevet

Jeg har chess. Pleier å ligge på 200-300. Men denne mnd har jeg fått ny kjæreste og regningen var på godt 400 kr he he =)

Skrevet

Telenor nett og kontant her, og å fylle på 100-150 pr mnd er mer enn nok. Pengene mine går med på å ringe NAV og er det en mnd uten at jeg trenger det, bruker jeg ikke penger. Ellers ringer jeg gratis til samboer og besteforeldrene mine via fri familie. Foreldrene mine og søstra mi ringer gratis til meg grunnet sitt abonement. (Mine to beste venner har også slikt abo) Og samboers foreldre bor i utlandet så det er alltid de som ringer oss. Det vil si at alt jeg bruker penger på å ringe til er NAV, lege, tannlege og slikt. :)

Skrevet

Ca 200, ingen månedsavgift (Netcom). Jeg ringer mye.

Skrevet

Du første anonym, har dere begge kontantkort med fri familie? Slik jeg leser det hos telenor må man ha et betalende abb. for å knytte kontantkortene til? Skulle veldig gjerne hatt fri familie, men vi har begge kontantkort og kan ikke ha det.

Skrevet

Har One Call. Ligger på 100-200 kr i mnd. Var ett deilig sjokk å skifte abonnement. Ble ca halvering så det var ikke dumt nei...

Skrevet

jeg har også one call. regningene ligger på ca 100-250 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...