Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 jeg lurer rett og slett på om jeg klarer det, økonomisk.siden husprisene er så dyre her.vil jeg noen gang å kjøpe noe eget? ( Type rekkehus med 3 soverom) Eller må jeg bo trangt og råttent? nesten så jeg vurderer og bare være sammen med mannen pga økonomien,men jeg ser at ungene ( OG jeg ) ikke klarer det stort lengre:S kan noen svare meg? blir man møtt med negative svar når man går i banken når man sier at man er alene med to barn?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Umulig å svare på om jeg ikke får vite inntekten din, hvor mye du kommer til å få i bidrag, hvor dyrt det er å kjøpe en 4 roms der du bor, osv Jeg skal til å kjøpe nytt snart, for vi trenger et soverom til. (har bare 1 soverom i leiligheten jeg eier nå og har 1 lite barn) Det klarer jeg med en inntekt på ca 28.000 (inkludert barnetrygd og bidrag) Ikke vær i et forhold som er dødt fordi du er redd for å bo kummerlig. Du kan alltids leie om du ikke har råd til å kjøpe.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Jeg har sett på leiemarkedet,men jeg grøsser av tanken, er så mye fælt som leies ut.Vil virkelig inn på boligmarkedet.. Jeg vet ikke hva jeg vil få, men mannen tjener mye ( Ca 1 million i året) så jeg håper jeg vil få en del. tjener selv mellom 12 og 15.000 i mnd og har to barnehage unger..
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #4 Skrevet 17. august 2010 Bidraget kommer jo helt an på hvor mye samvær barna skal ha med faren så ville ikke basert meg på bidrag! Du tjener jo veldig lite så hva med å jobbe mer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå