Gå til innhold

Erfaring med Maclaren Techno XT?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg vurderer å kjøpe sportstrillen Maclaren Techno XT til min gutt på snart 2 år. det er ikke mye han vil sitte i vogn lengre, men tenker bruke den primært til soving i barnehagen ol. Er det noen som har erfaring med denne? Eller er det evt andre små triller/vogner som er bedre? TFK'en han bruker i dag tenker jeg at lillesøster skal overta når hun dukker opp i november:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er superfornøyd med min, hatt den i snart fem år, godt brukt til 2 barn, men holder også til nr 3! Ergo slitesterk! Hatt den med på x antall sydenturer og andre turer, lånt den bort til flere venninner på sydenferie som også er fornøyde. Men hadde nok ikke brukt den til sovevogn i barnehagen nei, den har alt for lite fotbrett til det. Da hadde jeg heller gått for en pent brukt kvalitetstrille, simo har bla et stor og fin en, mange fine på finn. Men maclaren som reisetrille, ja absolutt!!!

Skrevet

Tusen takk for svar:-)

Har igrunn bestemt meg for å la han beholde sin fine TFK (skjønner Maclaren ikke er en god sovevogn), også kjøper jeg heller en ny vogn til babyen som kommer! Men ikke umulig at jeg kjøper en Maclaren i tillegg, som en reise/turvogn:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...