Gå til innhold

Flere som ikke liker å gå gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvorfor kan de ikke bare komme med storken? Det begynner å bli på tide å prøve på nummer 2, og jeg har absolutt ikke lyst til å gå gravid. Selv om jeg selv synes jeg hadde en tøff fødsel og antakelig kommer til å grue meg som en hund til det når det nærmer seg, så er det først og fremst graviditeten som jeg nå tenker mye på *stønn*. Jeg gikk mesteparten av graviditeten på vinteren forrige gang, og syntes det var topp å kunne skjule magen i en stor boblejakke. Liker ikke at folk stirrer på meg, eller magen i dette tilfelle. Bare det å måtte tenke på hva man kan stappe i seg kjennes som et pes akkurat nå.

Hadde bekkenløsning forrige gang. Ikke altfor ille, egentlig. Mye stiv av vinterkulda, og grunnen til at jeg fortsatt kjenner det, snart 2 år etter, er vel at jeg ikke akkurat har vært flink til å trene meg opp igjen :-P Nei, æsj altså! Kommer sikkert til å frike ut når den blå streken dukker opp! Er det bare jeg som har det slik, eller er det flere som synes det er et skikkelig ORK å gå gravid?

Men baby er kult da ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å være gravid er det absolutt verste jeg vet. Er veldig glad for at jeg nå er ferdig og aldri trenger å gjøre det mer.:D

Skrevet

Jeg hater virkelig å være gravid! Jeg vil ikke bytte bort erfaringen, og er glad til at jeg har fått oppleve det, to ganger til og med.. Jeg ønsker meg flere barn, men skulle gjerne ha betalt noen veldig mye penger for selv og slippe 9mnd med kvalme, bekkenløsning, mat og drikke restriksjoner, svimmelhet, en stor mage som bare er i veien, fremmede som synes det er ok å ta på magen min, andpustenhet av å gå i trapper, ben som sovner/ hovner opp, ikke klare å trekke pusten ordentlig og spark i ribbeina!

Skrevet

Jeg hatet å være gravid, og jeg var ikke spesielt plaget med noe heller..

Ikke spydde jeg og ikke hadde jeg bekkenløsning, men syntes det var plagsomt å ligge, magen var i veien, måtte passe på å spise korrekt, mm... Nei.. ferdig med den perioden, heldigvis.)

Skrevet

Usj ja, graviditet er en sykdom:-( Omgangssyke i 8 måneder i strekk, i to omganger på tre år. Aldri mer! Holder med to barn, neste må isåfall kjøpes på ebay.

Å føde er en fest i forhold, det kunne jeg fint ha gjort flere ganger.

Skjønner at du kvier deg, men det er jo verdt det, så da piner man seg igjennom hva som helst. Vi er jo tross alt heldige:-)

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...