Villa Perlesukker Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Blodprøvene ble sendt til Ahus i går. Får jeg oppgitt hcg innholdet per telefon eller må min lege ringe og hvor lang tid tror dere det tar før de er ferdige. Utålmodig ja
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Skjønner godt at du er utålmodig! Kan du ikke ringe Ahus og spørre? Krysser fingrene! Fremdeles positive tester?
Villa Perlesukker Skrevet 17. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2010 Hehe ja positiv på 2 sekunder. Og henger over toalettet hver morgen.... blæ så om det ikke er et svangerskap så er deten omgangssyke på vei....
Mille** Skrevet 17. august 2010 #4 Skrevet 17. august 2010 Jeg vil tro at det er legen din som opplyser deg om prøvesvarene, ville ringt legekontoret å spurt de der. De vet sikkert hvor lang tid det pleier å ta. Krysser fingrene for deg. ;o)
The Bad Gal Skrevet 17. august 2010 #5 Skrevet 17. august 2010 Snuppa mi:-) Har ikke vært her på noen dager, så dette har gått meg hus forbi. Hva skjer? Har lillesprell klort seg fast inni der likevel? *håpe* God klem.
Villa Perlesukker Skrevet 17. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. august 2010 Hei søta:) Ikke vet jeg Men har de siste 4 dagene tatt 2 tester ogbegge var positive innen 2 sek hehe. Det kan johende at jeg har hcg iurinen ennå og det undersøkes nå I forrige uke måtte jeg ta av bhn en dag fordi det sprengte slikpå ogjegtokden største jeg hadde i skapet på og selvden var for liten. Men jeg bløddejo så kraftig ogsikkert dobbel dose mens så jeg regnet med det var over Men men om det viser seg at en liten minigulesider har klort seg fast så må navnet bli Lykke eller noehehe Så her sitter jeg og venter på svar fra legensom får dette i morgen:(((Ennå en søvnløsnatthehe Jeg tenkte meg til Vestby nesteuke.... lyst på en shoppingtur? Eller kanskje nå på fredag:) Hvordan er ståa hos deg?
The Bad Gal Skrevet 17. august 2010 #7 Skrevet 17. august 2010 Så rart. Skal jo ikke sitte igjen så lenge etterpå, men kroppen er rar... Kan jo håpe på at det var tvillinger, og at den ene sitter der inne å koser seg enda:-) Du må sifra når legen har ringt. Tror ikke jeg hadde klart å vente, men dratt på ultralyd for å se! *utålmodig* Du, vi var en snartur innom Vestby sist fredag, de driver og har innspurt på salget der, så var veldig lite nytt og spennende å finne, tror jeg ville ventet til de får inn nye parti med div., for nå var det litt dårlig utvalg, synes jeg. Men shopping klinger uansett bra i mine ører, så jeg er med uansett! Ellers gjør vi fint lite her, har strøket hele èn gardin til soverommet, bare 4 lengder igjen... Hater å stryke gardiner og med minsta får jeg ikke gjort det heller, hun er kravstor! Har du kommet noen vei på bloggen? Klar til å vises frem litt?
Villa Perlesukker Skrevet 17. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 17. august 2010 Ok da fikk jeg i alle fall vite at HCG 31 juli var på 1200. Vet ikke omdet er mye.... Men får ikke vite den andre før i morgen:((( grrrrr..... *tvinnetommeltotter*
Mammaen til Isak Skrevet 17. august 2010 #10 Skrevet 17. august 2010 Krysser fingrene for dere! ;o) Bare hvordan jeg selv har opplevd det, jeg har mistet en rekke ganger. Sist etter krafitge blødninger lå jeg på rundt 1000 ca 8 dager etter blødningene. Også gikk den ned og etter to uker var det vel så å si vekk. Da jeg var gravid med Isak lå jeg på rundt 30.000 da jeg var i uke 7-. samme uke som jeg mistet i sist. Bare min opplevelse, ikke at det gjør deg noe klokere, du må jo bare vente på svar Krysser fingrene! Jeg vet godt hvordan den føles å vente sånn. Lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå