aprilbaby_2011 Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Testet 3 dager før IKM. Har bare tatt 1 test da, men jeg regner med at det ikke står GRAVID dersom man ikke er det? :-) Av en eller annen grunn føler jeg meg både sjokkskada og livredd, til tross for at jeg virkelig ønsker dette! Men er glad også da! Av symptomer kan jeg nevne: - Stikninger nederst i magen, og øverst i skjeden - Føler at jeg har hovnet opp nederst i magen - Veeeldig følsom og gråter lett (begynte å tute her om dagen fordi mannen min ikke ville hjelpe meg med å smøre en kakeform..... hehe:) - Masse hvit utflod - Litt ømme pupper - Drømmer veldig masse om nettene.. Kan også nevne at dette blir mitt andre barn (dersom alt går som det skal) :-D
Gjest Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Åå så kult. Jeg tror jeg også jammen har blitt gravid!! 1 pp. Hvordan var testen din? Skikkelig positiv eller bare et svakt kryss, men ett tydelig kryss allikevel?
Gjest Skrevet 17. august 2010 #4 Skrevet 17. august 2010 Har forresten samme symptomer som deg, inkl tutinga!
aprilbaby_2011 Skrevet 17. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2010 jeg tok en slags digitaltest fra Clear Blue. På den kommer det opp GRAVID eller IKKE GRAVID i displayet, altså ikke noe kryss eller noe sånt. På testen min stod det GRAVID så klart som det går an.
GoodFeeling Skrevet 17. august 2010 #6 Skrevet 17. august 2010 Gratulerer så mye !! Kos deg med gravidmagen hver dag !;O)
nelliik m/blå & rosa Skrevet 17. august 2010 #11 Skrevet 17. august 2010 Åååh, gratulerer så masse!!!!! Så morsomt at den ble positiv så mange dager før ) Har selv IKM om 4 dager... tihi. kansje jeg skal tørre å teste i morgen tidlig når det er 3 dager igjen Hihihi.. MASSE LYKKE TIL med svangerskapet!! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå