Gå til innhold

Noen som har sett kjønn på UL i uke 14?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som viser seg at har stemt? Eller er det noen som har sett kjønn rundt uke 14, som viser seg å ikke ha stemt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå må du ikke være så jævla utålmodig!

Og til å være så tidlig i svangerksapet er du vel fortsatt i jobb og burde kommet deg i seng for lengst!

Og er du sykmeldt pga svangerskapsplager, bør du ta deg sammen og komme deg på jobb!

Skrevet

Hahahahha!

Mmmmhm...

Skrevet

Er det ikke slik at klitoris og kjønnsleppene er store og ganske likt guttenes utstyr dess mindre fosteret er?

Vil tro du må smøre det med tålmodighet noen uker. Jordmødrene tar jo feil av kjønn ved 18-20 uke..

Skrevet

Ja, det er visst en mellomting, på en måte. Fikk beskjed sist om at jeg burde sjekke mellom uke 15 og 17, for jo større fosteret blir, jo dårligere "sikt" får man? Eller no lignende?

Skrevet

jeg fikk vite det da jeg var i uke 16, og barnet uke 14... Og det var riktig, gutt

Skrevet

forts. det var på 3d ul. så det i uke 19 på ordinær UL, og i uke 26 på ny 3d UL..

Skrevet

Var til kontroll hos gynekolog i uke 14, han mente å kunne se det men ville ikke si noe til meg fordi det var usikkert så tidlig. Han så igjen i uke 18 og sa han hadde hatt rett forrige gang, så det er nok mulig. Ville tatt det med en klype salt da, de kan ta feil så tidlig.

Skrevet

UL i uke 14 - JM trodde først det var ei jente, men så så hun en "tut" og trodde det var en gutt - og så lo hun det bort med at "Det KAN være ei hoven jente, eller det KAN være en gutt. Ikke lett å si"

Nå må det sies at jr var veldig urolig i magen, og hadde navlestrengen mellom beina, så det var ikke lett å se noe som helst!

Skrevet

vi så det klart og tydelig i uke 15.

fikk 3d av lillemor på den tiden, og det var ikke til å ta feil av :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...