Gå til innhold

Noen som har sett kjønn på UL i uke 14?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som viser seg at har stemt? Eller er det noen som har sett kjønn rundt uke 14, som viser seg å ikke ha stemt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jupp, hos den, etter min mening dyktigste gynekologen i Norge.

Så det tydelig :)

Han holder til i Tønsberg, på Min mage eller noe sånt.

Utenlandsk kar.

Skrevet

JA! Det er han jeg skal til...hehehe. Dr. ettellerannet. Han er Dansk. Han er helt super! KvinneDoktoren tror jeg det heter. Men den ligger i en butikk som heter meg og magen eller no sånt ja. Morsomt....Hva var oddsen for den liksom....

Skrevet

Åh, sier du det :) spenstig! Men, jeg var ikke hos en dansk. jeg var hos en Engelsk, Phillip et eller annet het han.

Dansken er sikkert like god ;) Lykke til da!

Skrevet

Dr. Mikael Nikolaidis heter han jeg går til. Kjempe flink. Tror ikke han var dansk alikevel. Men svensk...hahaha...Husker ikke.

Tusen takk. I morgen braker det løs :)

Skrevet

Ja, i uke 11. Var hos gynekolog med nytt utstyr og det hele. Han sa det var liten tvil om at det var gutt. Han sa at jentekjønnsorganene kunne være hovne, men aldri så hovne. Hørtes ut som han visste hva han prater om. Var hos en annen i uke 14, og hun ville ikke se etter engang.

Skrevet

Min svigerinne fikk vite av han i tønsberg i uke 14 ;)

Skrevet

Var på innvendig UL i uke 14, på Volvat. Da var det ikke mulig å se. Fikk gutt.

Skrevet

Fikk "vite" i uke 11 av en overlege og ultralydekspert ved Ahus (som også jobber privat) at jeg skulle ha gutt. Ingen antydning til tissemann der i gården! JM så at det var jente på ordinær UL og sa at så tidlig hadde begge en "utvekst" som kunne gå begge veier (penis eller klitoris).

Men kanskje det er lettere i uke 14, det er jo mye som skjer så tidlig!

Skrevet

Var på UL i uke 15 og fikk beskjed om at det var en gutt. Fikk jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...