Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Det ligger vel strengt talt ikke i Trondheim da, men i Buvika i Skaun kommune.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Bor i buvika men er litt kjent på buvikåsen da. hva lurte du på?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #5 Skrevet 17. august 2010 Vi har sett på hus oppå der. Men er så usikker, siden det er litt...øde? 1,7km til bussholderplass, og tre bommer inn til Tr.heim? :s Veldig fint der, men er veldig usikker..:s Hva mener dere?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #6 Skrevet 17. august 2010 at det er sykt glatt der om vinteren og det er ikke uvanlig å se traktoren på gården i midten der ut på oppdrag for å heise opp biler fra grøfta, hehe! lønner seg med skikkelig vinterbil! ellers har du sola lenge og en massivt flott utsikt da. jeg kunne ikke tenkt meg å bo der, vokste opp nede i dalen selv, buvika er en finfin plass
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #7 Skrevet 17. august 2010 Hehe, jeg vokste opp på Ilhaugen, jeg er litt nysgjerrig på hvem du er:) Hehe. Ikke HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå