Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 Hva synes dere om det programmet? Så på det idag, og vet at røyking under svangerskapet er mye diskutert her inne. Synes det ser så forferdelig ut, æsj! To høygravide som røyker rett før termin, også hun ene som ga jus på flaske til babyen rett før leggetid. Kan tenke meg de hadde blitt halshugd her inne
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Jeg fikk litt sjokk av å se hun ga juss til ungen.hull i tennene....
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #3 Skrevet 16. august 2010 hehe...ja ser jo smart ut når man røyker et par uker før termin og i tillegg forer en unge som ikke vil sove, med juice... men men...ingenting jeg kan gjøre med det foruten å aldri være så dum at jeg begynner å røyke selv...og flaske i senga har jeg aldri vendt guttungen til hverken med melk eller noe anna så da har jeg vel feid for min egen dør iallefall
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 Jeg fikk mer sjokk når hun klaget over frykt for svangerskapsforgiftning ( June eller hva hun het) pga STRESS, også røyker hun som en skorstein?! Trodde røyk var en major factor til svangerskapsforgiftning, eller tar jeg feil?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #5 Skrevet 16. august 2010 Blir så sjokkert over hvor stygg man kan være. Så utrolig uheldig med utseende hun Christina, som har blitt gravid på ny. Blir like sjokka hver gang jeg ser henne.....
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #6 Skrevet 16. august 2010 Jeg følger meg på programmet om jeg kommer over det / kommer på at det går. Vet ikke helt om jeg skal kategorisere det som vittig eller forferdelig. De spiller jo alltid DEN bondemusikken i bakgrunden når June og samboeren kommer gående/kjørende. hehe Christina ja, hun gir ikke mye liv i programmet heller akkurat. HVER eneste bidige episode sier hun nøyaktig det samme om tankene sine rundt at hun er redd for å miste ungen, og ikke skjønner hvorfor hun blir holdt under oppsyn osv.. Endelig etter x antall episoder får vi svaret neste gang
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #7 Skrevet 16. august 2010 Hadde jeg sett ut som Christina eller June hadde jeg faktisk brukt sminke, og gjort noe med håret.. Greit jeg ser ikke perfrekt ut selv, men jeg liker og se bra ut, og vertfall om jeg skulle vert på tv... Men i danmark er det ganske normalt og røyke under svangerskapet og med barn i huset. Men en ting jeg la merke til, så ut som hun June(?) hun som hadde en 1 åring og er gravid igjen kun røykte på kvelden når ungen sov, og det er jo forsovidt bedre enn og røyke på dagtid som det ene paret som var tidligere gjorde, de som holdt på med oppussing,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå