Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 har en dobbel sykkelvogn, groozer tror jeg den heter...til nå har jeg kun brukt den som vogn til 4åringen og baby(har brukt babysete til minstå som kunne kjøpes utenom) men nå vil jeg prøve å begynne å sykle...men hvordan er det med hjelm i sykkelvogna? tenker da på mini...hun er snart 8 mnd, men veldig liten i forhold til alderen...bruker luer i str 4mnd... hvor får jeg tak i så små hjelmer?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Barn under ett år burde vel strengt tatt ikke sitte så mye på sykkel, vil jeg tro. De skal være ganske sterke i ryggen for å tåle belastningen. Du får tak i hjelmer på g-sport, eller andre plasser hvor de har god peiling på sykkel.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #3 Skrevet 16. august 2010 Får kjøpt hjelmer på sportsbutikken. De må selvfølgelig ha hjelm i sykkelvognen! Men å syke med minste i sykkelvogn burde du vente med til neste år. Det anbefales ikke for barn under 1 år å sitte i slike!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå