Gjest Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 har ei venninne som har rote bort masse baby klær hu fikk låne etter sønnen min... nå mener du hu skal ha igjen en støvsuger som ikke funker nesten og jeg skal ikke ha igjen noe... vi er uvenner.... hu hadde et par sokker etter adrian... men de fikk jeg ikke om jeg ikke ga hu støvsugeren.... ååååh jeg haaaater hu.......
Gjest babyfabrikken1979 Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Moren min har alltid hatt et motto som kan være lurt å dele med deg nå: Aldri lån bort mer enn du har råd til å gi bort! (hun snakket da om penger, men det gjelder generelt alt). Ikke alle tar like godt vare på andres ting som man selv gjør, så aldri lån bort noe du er redd for eller som du ikke vil miste. Du får en bra støvsuger til 300 kr på biltema og claes ohlson, så bare la henne få igjen støvsugeren sin. Egentlig litt komisk at hun holder sokkene som gissel.. hehe.. Men jeg skjønner hva du sikter til Håper du får igjen klærne. Hadde blitt veldig grinete om jeg ikke hadde fått igjen babytøyet vårt også, særlig hvis jeg hadde sagt fra starten av at det kun var et lån..
solsikkå Skrevet 10. september 2010 #4 Skrevet 10. september 2010 hahaha beklage at eg ler, men detta va jo litt løye. Kaffår ska du beholde støvsugeren hennas visst an `neste ikkje virke`? Å ærlig talt, visst dåkkår e venninner- du hate ikkje ei venninna fordi hu har rota vekk no babykler! Må bare spør, kor gamle e dåkkår?
Fru.Antonsen Skrevet 11. september 2010 #5 Skrevet 11. september 2010 Skjønner frustrasjonen men ser og at det er små ting det her da... Forøvrig har jeg selv en lillesøster som fikk låne brystpumpe og mange tåteflasker som hu har ødelagt og det er irriterende uten tvil! Men et par sokker kontra en støvsuger er litt drøyt da
Såpeboble - 26.04.2011 Skrevet 11. september 2010 #6 Skrevet 11. september 2010 Skjønner godt at du er irritert pga babyklærne, men vær så snill, ikke synk ned på samme nivå. Gi henne tilbake støvsugeren. Noe annet blir bare for dumt og barnslig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå