Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 har en på hånda som jeg kan få kjøpe for en rimelig pris. er den bra? mini er 6 mnd straks...
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Den er tung, bred mellom bakhjulene, liten bag, liten sportsdel og velter lett. Men ellers er den nok bra )
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #3 Skrevet 16. august 2010 Oj...hørtes jo ikke bra ut:/ Kanskje bare la de fare... hi
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 hadde en en kort stund, men likte den ikke. bred og slarkete.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #6 Skrevet 17. august 2010 velter lett?? Det var denne vognen som kom best i veltetesten for 3-hjulinger! Jeg har denne og er veldig fornøyd. Syns det er supert at man kan sette på sportsvogndelen både forover og bakover. Liker ikke å sette barn på under 1 år fremover slik at jeg ikke har oversikt slik som man må på mange vogner. Så jeg er super fornøyd! Og den er veldig god til å sove i da ryggen går helt ned.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #7 Skrevet 17. august 2010 Har hatt vognen, og mange andre vogner. Har inntrykk av at de som liker denne er stort sett de som har en vogn for første gang, eller for første gang en annen vogn en vanlig tung Simo/Brio 4-hjuling med faste hjul ol. Da føles den selvsagt liten og nett i forhold. Til 3-hjuling å være velter den ikke så lett, men som vogn i helhet er den skikkelig crap. Det finnes vogner med samme fordeler som denne som er tusen ganger bedre. Det er mange vogner der barnet kan sitte begge veier. Vogner med to svingbare hjul foran i stede for bare ett er både stødigere og mer komfortable å trille. Quinnyen er bred over hjulene og setter seg derfor ofte fast mellom smale hyller, den velter ganske lett i forhold til 4-hjulinger, den har en kalesj som bråker mye, smal sittedel, trekkfull, stor sammenlagt og hard å legge sammen. På plussiden er håndbremsen, den er bra. Den er også ganske god til å trille på jevnt underlag, men ikke den beste. Ville i hvertfall aldri kjøpt denne vognen igjen.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #10 Skrevet 18. august 2010 Jeg har opplevd at den velter lett. Jeg jobber i en bhg, på småbarns avd. Det er tre barn som har hatt denne vognen og alle tre har veltet med sovende barn. Den har veltet fremover, ikke på siden. Minste barnet var ca 1 år og ikke spesielt stor. Jeg kommer aldri til å velge quinny freestyle til mine barn og jeg fra råder venner og familie det samme. Har snakket med andre bhg ansatte i andre bhg, de har også opplevd at den har tippet med sovende barn.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #11 Skrevet 18. august 2010 positivt: god å trille og løpe med.bremsen virker veldig bra. negativt: stor,tung og bred. kommer ikke inn på trikk,smale heiser, små bagasjerom i biler osv. et slit å løfte ut og inn av bilen. har man først lagt den sammen og glemt å ta på bremsen må vognen tas opp igjen for å gjøre dette. velter veldig lett når vognen er snudd og barnet ser framover. dagmamma hatet denne vognen. kalesjen er ikke helt tett. blåset lett inn i vogna. den stanga ved bena til ungen kan ikke taes av. kan løftes opp på den ene siden. men irriterte meg over den når barnet sov med pose ute.stangen måtte ligge oppe på posen. smal når man må ha vinterpose oppe i den. mora mi kjøpte seg egen vogn. hun orket ikke å trille og styre med den når hun passet barnet. he he jeg hadde kun kjøpt vognen hvis den bare skal brukes til å løpe eller trille med den. hvis man slipper å ta den inn og ut av bil,trikk,buss ol. jeg har omsider fått kjøpt meg ny vogn. en tetuonia sportstrille. 4 hjul,lett og en drøm både å trille og ta ut og inn av bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå