Gå til innhold

Bukplastikk


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har råd til meg? Magebeltet gnager så sinnsykt, føler jeg snart ikke har hud igjen på hoftene. Krøller seg også i sidene og gnager.

Har det beltet jeg fikk etter operasjonen for ei uke siden, må jo gå med det i mange uker til. Klarer ikke ikke å få sove, eller sitte godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva kostet det? og hva skal til for å få det dekket?

Jeg har mye løs hud, og magen henger liksom over buksa. Ikke mye pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig som har belte da, hadde hel body jeg... Brukte bodyen 24 timer i døgnet i 2 uker, så på dagtid (fra jeg stod opp til jeg la meg) i 6 uker til. Gikk da helt greit og var SÅ verdt det !!

 

Det er faktisk en god grunn til å bruke denne støtten, du skjønner det?? Du vil vel ikke at operasjonen skal være bortkastet? Du vil vel at resultatet skal være best mulig og arret minst mulig??

 

Forbauser meg stadig at folk skal klage over konsekvenser på valg de SELV har tatt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nyyt smertene, du har jo fått det du ønsket så sterkt!

Jeg var i himmelen etter min fettsuging og ga BLAFFEN i smertene, men kanskje du ikke hadde ett så sterkt ønske til operasjonen som jeg hadde da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her.

Fikk dekket full bukplastikk og sying av magemuskler etter to KS og et tvillingsvangerskap. Hadde mye hud som hang og ikke gikk bort.

Betalte 15 000 for fettsuging for å få et finere resultat, resten ble dekket.

 

Jeg var her http://www.sorlandsparken-spesialistsenter.no/

Fastlegen min sendte henvisning, så tok de kontakt og spurte når jeg ønsket operasjon.

Ble operert av Frank Steibach, veldig hyggelig mann. Og flink ser det ut til.

Det eneste problemet jeg har, er at beltet gnager huden av hoftene mine :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg tåler det. Men er vel lov å be om råd når noe gjør vondt, skjønner ikke hvorfor det plager deg så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å smøre vasilin på innsiden av beltet det der gnager?

Ok, kan jo bli litt klissete en stund, men det er jo smertene du vil døyve, ikke se lekker ut i disse dager;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Fordi DU har valgt dette selv!

 

2. Fordi man må ta konsekvenser (både positive og negative) av sine valg.

 

3. Kløe er noe som følger med ved de fleste operasjoner, både pga bandasjer og at arret gror.

 

(Jeg har forøvrig masse erfaring med diverse, nødvendige, operasjoner på diverse steder på kroppen, i tillegg til bukplastikk!!)

 

4. Du har vært heldig og fått dekket en kosmetisk operasjon, det er ikke alle som får det.

Så jeg syns du er utakknemlig som klager over kløe!!

Ville du heller hatt den gamle magen din, bare kløen forsvant??

 

(er svaret NEI, så "suck it up!!")

 

5. og JA, du valgte dette selv !! ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Det er da fullt lovlig å spørre om råd om det er noe man kan gjøre for å få det litt bedre. Er vel andre smerter hun kan "nyte" om hun ikke skal bli hudløs eller ødelegge huden på hoftene. Du høres ikke helt normal ut 13:20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tydelig en del misunnelige kjerringer her som ikke har råd selv......Som nok også kunne ha trengt et hjerneløft.

God bedring HI! Blir nok snart bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normal?? hehehehe

 

Jeg sier bare sannheten !! Om dere vil syns synd i henne for noe hun har valgt selv, så har ikke jeg noe imot det... sier bare det ikke er spesielt realistisk..

Men fortsett gjerne å råde henne til å smøre inn bandasjen med vaselin og andre glupe ting..

 

Bandasjen SKAL sitte STRAMT for en grunn!! Og denne grunnen bør alle som tar bukplastikk kjenne til!

 

Bandasjer er noe herk, sting er noe herk, gips i 3 mnd er noe grusomt herk... Get over it !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til 13:20 jeg har ikke sakt at jeg har kløe, har store blåmerker på hoftene. Og beltet gnager av huden der, det er problemet. Har prøvd å legge melolin på for å dempe trykket/gnagingen.

Vet at det er selv valgt, har da aldri påstått noe annet????

Glad på dine vegne for at du hadde lite problemer i etterkant av dine operasjoner, håper du får et langt og lykkelig liv uten mye bitterhet med din nye kropp.

Ha en fantastisk dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det var meg du siktet til, så har jeg hatt full bukplastikk selv. Betalte 372kr i egenandel for 5 år siden, og jeg fikk forøvrig fettsuging av flankene inkludert.

 

Og joda, jeg klødde også, og jeg hatet bodyen jeg måtte bruke i 2 MND etterpå. Men NEI, jeg klagde ikke. Jeg hadde selv valgt det! Og alt var bedre enn den "gamle" magen min.

Jeg hadde målet i sikte; dagen jeg kunne kaste bodyen. Dagen kom og alt var verdt det !!

 

Er fortsatt superfornøyd med magen nå, og arret er bare en smal, lys strek.

 

Så hjerneløftet kan du kanskje ta selv.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv og vask bandasjen/beltet da, og se om den blir stivere og ikke krøller seg så lett. Begynner du å smøre deg, blir den mykere og vil gli/krølle seg mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...