Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 offentlig plass mens det var andre tilstede? Tenker på buss, diskotek,konsert o.l Det har ikke jeg, men samboeren min tenner åsså på ideen. Men så spørs det om man hadde kommet fort ned på jorda når elskovsrusen har lagt seg...
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Teller en benk midt i sentrum? Ja, syntes det var spennende slike saker selv jeg, men nå er jeg for gammal til slikt;) Blir for flaut å bli ferska:)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #3 Skrevet 16. august 2010 Ja, jeg hadde sex bak et kjøpesenter, og litt borti veien stod det er par menn og hoia. Man kan si jeg var for full til å bry meg, hehe.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 Ja,da jeg var ung, hadde vi sex på kinoen (bakerste rad), en benk i parken 2 ganger, i åpen båt, men tør ikke sånt på mine gamle dager:=)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #6 Skrevet 16. august 2010 Ja, flere ganger. Har også gjort dogging et par ganger i England.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #7 Skrevet 16. august 2010 ..i parken ..på flyet ..på skolen ..gangstie langs elven ..guttedo på et utested (faktisk mest morsomt, men flaut etter at jeg ble edru, var nemlig mange som sto utenfor og visste hva som skjedde) ..do på en kinesisk restaurant in my wilder, younger days that is...
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #8 Skrevet 17. august 2010 Ved et vann ute i skogen, med ganske stor "fare" for at noen plutselig skulle komme forbi på stien. Deilig! Han tok meg bakfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå