Gå til innhold

Hva skal deres barn hete?


mammanr2, snart3

Anbefalte innlegg

Vi hvet ikke enda hva vi får, men har ikke funnet noen navn jeg liker enda. Hadde vært kos å høre hva dere har funnet fram til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alltid vanskelig å finne et man virkelig kan assosiere seg med! Vi har jente fra før som heter Helene, blir det jente nå igjen skal hun hete Madelen, blir det gutt aaaaaaner vi ikke. Så blir helt sikkert gutt, i og med vi aldri blir enige om navn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestemt oss for å kalle opp barnet etter familie. Jentenavn bestemte vi oss tidlig for, det blir Heidi Sofie. Gutt er det litt verre med, mange rare navn bakover i slekten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg ventet førstemann var jeg hos ei dame som drev med alternativ behandling. Hun mente at det var barna som valgte navnet sitt hvis man var villig til å høre etter.

Så en stille dag i huset tenkte jeg at jeg skulle prøve for moroskyld. La meg ned på sengen og spurte barnet i magen hva det ville hete.

Plutselig datt det ett navn ned i hodet på meg.

Mannen min var helt enig, men vi bestemte oss for å ha et reservenavn. Kunne jo hende at ungen kom ut og at det overhodet ikke passet.

Da barnet kom var det ingen tvil om at det første navnet skulle brukes.

 

Samme har jeg prøvd denne gangen, og det kom et navn til meg nå også.

Om det er min underbevisthet som maner fram navnene eller om navnet virkelig kommer fra barnet aner jeg ikke. Det har i alle fall hjulpet oss å finne navn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her blir det gutt i følge jordmor, så da blir det Adam eller Johannes :) Har bare falt sånn for disse navnene også vil jeg ikke ha et navn som ligger på navnetoppen.

Hadde på følelsen at det ble jente så da hadde jeg lyst til å kalle henne Alma eller Aurora, men den gang ei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bombesikker på at det var gutt og at han skulle hete Ludvig. Men ultralyd viste jente så da blir det nok Mie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en jente som heter Thea og en som heter Malin, hvet jo ikke hva nr 3 blir enda. føler det blir en jente, og tenkte da på Ella eller Emma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19:15!

 

Morsomt! Jeg tenkte at vi kom til å få jente, og da skulle hun hete Mia eller Maya eller noe i den dur... men så blir det gutt, og han skal hete Ludvig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi vet helller ikke enda hva vi får, men har funnet ut navn "tror jeg" :-) Det har seg sånn at både jeg og min kjære har fornavn somn starter på M, og vi har begge dobbelnavn :-) fant derfor ut sist att vi vil ha fornavn som starter på M og dobbelnavn på barna våre :-) vi har ei dattter på 3 år, hun har fornavn på M og dobellnavn :-) Har til og med en pusekatt med "M navn" :-)

 

Våre navn denne gang tror jeg blir:

 

Jente: Miriam Isabell

Gutt: Marcus Andre

 

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M må være bokstaven 2010. Max, Mille, Mie, Milian osv... jeg ville ha en liten Mio, men ehhh nå ser det ut til at det blir Leon Istede :)

Eller Amelia om vi får en snuppe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får en gutt så da blir det Kristoffer eller Joakim. Jeg vil helst ha Joakim, men vi får se om far er enig=)

 

Hadde det blitt en jente så hadde det blitt Susanne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta er jeg helt sikker på skal hete Nathalie men gutten har vi en liten diskusjon på om det blir Emil eller Ravn... er ikke helt enig i Ravn, men hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine, Mirabel eller Anabel hvis det ble jente, men nå viste det seg at det blir gutt så da blir det vanskeligere.

Jeg har i mange år elsket navnet Nathaniel, men min samboer synes det høres ut som et "shemail"-navn som han sier. Så spørs om han går med på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...