Gå til innhold

Hva synes dere jeg skal ta for denne vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

2005 Simo Kombi X-tra (det var en spesialiutgave)

Undestellet ble byttet til nytt i fjor (kun brukt som sovevogn etter det).

Vendbart undersett og null slitasje på bag og sittedel. Vogna ser faktisk splitter ny ut... null falming. Alltid vært oppbevart innendørs og med regntrekk ute i dårlig vær... Kosta 6000,- ny i 2005.

Simo Kombi X-tra er vanskelig å oppdrive nå da dem kun ble solgt i 2005 mener jeg... klassisk Simo vogn, sort og med beige stoff inni.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry, 7000,- kosta den... Eller 6995,- da :-)

Skrevet

Så pass ja... litt billig å la brodern få´n for 1000-lappen da kanskje... 2500-3000,- hørs ikke dumt ut. Understellet er jo nytt (siden gutten min klatra opp den når vi hadde ny baby) Og den ser virkelig ut som ny!

Skrevet

Jeg tok 1500,- for min 2007 modell Simo kombi. Akkurat like fin den også, men ikke x-tra modell da..

Synes halv pris var mye for en 5 år gammel vogn, spesialutgave eller ikke. Jeg hadde solgt den til broren min for 100 kroner.

Skrevet

Selv om det er broren min, har jeg da litt økonomisk sans. Brodern er en holden mann som bare skal ha seg en ekstra vogn på fjellet så han betaler gladlig 1500,- for vogna, men er den verdt mer på det åpne marked så selger jeg den jo der... og det skjønner brodern godt.

Skrevet

Jeg er enig med mphs - 2500-3000 kr kan den nok være verdt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...