Gå til innhold

Jeg hater virkelig å bo i rekkehus.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg hold på i 1,5 timer for å få ungene til å sove og da må selvfølgelig naboen begyne å henge opp markisen sin. Drill, hamring og så videre.

Arg

 

Ellers røyker de ute hele tiden og alt kommer inn til oss.

 

 

Hvor er det blitt av å ta hennsyn?

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slitsomt, men mye gjøres om du blir strengere med ungene. Ingen service, vann, dynehjelp eller noe som helst etter leggetid. Er de over 4-5 år kan du feks nekte dem tv dagen etter om de har laget styr etter leggetid. Eller hva med et klistremerkesystem der de sparer merker ved å være flink å legge seg uten å tulle, og etter feks 7 dager med enkel leggetid kan du gi dem belønning i form av en dag på hoppeloppeland eller lignende?

 

Naboen får du nok aldri gjort noe med...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har tenkt på det med klistremerker og har faktisk kjøpt inn masse brett med stjerner.

Har bare ikke kommet i gang med det enda. Jeg og mannen må vel snakke om regnene først.

 

Nei desverre får vi ikke gjort noe med naboen(e).

Vi snakker hele tiden om når vi endelig kan flytte og kjøpe enebolig.

Da blir naboen i allefall litt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,5 timer på å få ungene til å sove?

 

Spørs om du ikke har skjemt de litt vekk da ;)

 

Jeg har fire barn og en mann som stadig driver med diverse oppussingsprosjekter osv i huset, så her er alle vant til å legge seg når de får beskjed om det. Og ikke minst sove selv om drill, støvsuger, sentrifuge, gressklipper osv durer og går..

 

Tror ungene synes det er trygt og godt med lyder i huset jeg, det er de vant til og sover som stein. Tror ikke et jordskjelv engang ville vekket dem når de først har sovnet ;)

 

Og vi bor i enebolig uten forstyrrende naboer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke bortskjemt, men en engstelig unge som har hatt maveproblemer i flere år.

Yngste blir påvirket av henne.

Hun vokser det nok av seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...