Gå til innhold

En redd dame:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er en voksen dame som har hatt ubeskytter sex. Var på ultralyd for min fast lege fant ut at jeg hadde ned sunken livmor.Kom til gyn, han fant ut at alt va normalt. Men det han kunne fortelle meg var at jeg hadde EL. å jeg hadde da hatt ubeskyttet sex . om natten. Er redd for jeg er med smått. Lurer på om det er noramlt å ha mens murringer en ni ti dager før ventet mens. Er dette et tegn på at vi har vert uheldig vis vi skal kalle det det. Å når kan man teste seg???Huff.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring og få en ny legetime da menneske.

Skrevet

"Den som er med på leken" osv..

Skrevet

For noen gyselig svar du har fått da HI.

Jeg ville testet meg hvis mensen ikke kommer når den skal . Er vel det sikreste. Eller bestilt meg en ny time til GU

Skrevet

Du kan teste deg allerede i morgen! Da skal testen være veldig svak positiv.

Skrevet

Men da får vi sikkert en tråd her med tittelen "Er en svak strek en strek?" eller lignende.

Skrevet

Reagerte på måten hun ordlegger seg på, virker slettes ikke som en voksen dame. Men heller som en fjortis som prøver å tulle med dårlig norsk.

Skrevet

Tusen takk for svarene:) skulle ha vist at jeg kunne testet i morrest..)) Har test hjemme, å skal teste i morgen tidlig...Jeg synes også det svare jeg fikk av gyn. ikke var helt... men va hos min fastlege å skulle ta en celle prøve å det va da min fastlege fant ut at jeg hadde ned sunken livmor å ville få det undersøkt mere. Å gyn, sa lat va i orden... har jo tre barn fra før, men som dere vet så glemmer man fort...))) å det er noen år siden sist......Må komme meg på jobb.....))

Skrevet

Hadde du sex natten før du skulle ha en GU?

Æsj. Ikke blir prøvene rett heller.

Skrevet

"Hadde du sex natten før du skulle ha en GU?

Æsj. Ikke blir prøvene rett heller. "

HAHAHA!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...