Gå til innhold

Er det sånn det er ???.............


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvis man ikke har flott hus,gooood økonomi,osv osv..så er du ikke med i gjengen lissom?

Nå har jeg er gutt som skal begynne 1 klasse men vi bor KUN i leilighet ganske stor 3 soverom har økonomi til å greie oss men ikke reise til paris i høstferien osv...men vi har så vi ikke lider.men ser på mange andre her at de ungene som leker med hverandre er mest de som har GOD RÅD familier.

Er det virkelig sånn??

Gutten min har endel merkesklær men vi har ikke råd til å kjøpe joggesko til 1300.- for at han skal lissom få venner.

Han har venner men det er så mange gutter som driver å flyr til andre og skal mase hos folk fordi mor ikke har tid til dem. det har jeg sagt til min sønn at han ikke får lov å mase hos andre HVER dag for det kan bli for mye.

Hva synes dere og det også? hvor mye skal de få lov til å leke sammen?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her springer ungene til hverandre daglig og passer det ikke når det ringes på døra så sier vi pent i fra om det. Jeg føler det blir litt feil at du skal ta hensyn for noe som du egentlig ikke vet om er et problem og spesielt siden du føler at han kanskje ikke er helt med i gjengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...