Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? Ang overvekt :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 19 år, veier 95 kg, 165 høy. Har skrevet ett par andre innlegg her inne, for de som lurer på det..

 

Jeg er veldig overvektig, føler meg IKKE vel i kroppen min, og vil gjøre noe med dette. Men... Jeg klarer ikke holde meg unna sjokolade, cola og alt det usunne.. Jeg ELSKER det, og vet ikke hvordan jeg skal klare å komme meg ned i vekt. Første målet mitt er 80 kg, deretter skal jeg ned 10 til. Vet dere om noen slankekur som faktisk funker, og som jeg ikke dør av? Hehe.. Har ikke tenkt å gå på slankekur hele livet, bare til jeg nærmer meg trivselsvekten min.. Føler det blir enklere for meg å opprettholde vekta, dersom den er der jeg vil ha den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg var 99 kilo og er 170cm høy

 

Noe jeg har lært er at slankekurer kan du glemme, du må forandre kostholdet og det er noe du desverre må holde lviet ut.

 

Joda litt utskeielser kan du ha, men ikke yme..

 

Cola og sjokolade har masse sukker og du får en kropp som roper på et fix, sukker gjør avhengig.

 

Slutt med begge deler, eter 3 dager er suget vekke..

 

Finn info om lav karbo, ble redninger for meg.

 

å til lege, sjekk om du er insulin resistent, sjekk skjoldbrukskjertelen.

 

Og ikke minst, ut på tur!

 

Gikk ned 30 kilo på litt over et år og har holdt det bra siden, bortsett fra en tid hvor jeg skeiet ut igjen med masse snop, la på meg igjen 13 kilo, 11 av dem fikk jeg vekk igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig mat, bare i mindre mengder spis lite og ofte og en times turgåing for dagen. Dette funker bra her:=)

 

Drikker lett brus og pastiller uten sukker, når søtbehovet melder seg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

175 høy veide 112 her. nede i 110 etter en mnd med kaloritelling og lett trim.

Gå til legen og sjekk om alt er der det skal osv.

Det eneste som virker når man skal ned i vekt er: telle kalorier.Mindre inn enn ut.

KJøp mindre godteri. Ikke kjøp en 200 gr sjokolade,kjøp 100gr. Så går du ned til de små søte med eventyr;-)

Jeg spiste en pose smash i lørdags godt. Så regnet jeg ut kaloriene.

DET VAR 1200!!!!!! Da er det ikke plass til mye mat det døgnet nei:-(

Bli med på en vektklubb,så skriver du ned alt du spiser.

Først da har du oversikten.

Grete roede sin vektklubb er gratis.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg starta med Grete Roede vektklubb i dag. Førte opp to av favorittyogurtene mine som jeg har spist i dag. 300 kalorier tilsammen.

 

skriv ned og hold oversikten. Spis 1600 kalorier og ikke mer enn det. Da går du nok ned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...