Gå til innhold

En venninne av meg får stadig komplimenter når hun er ute på byen..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

"Alle" synes hun er så pen. Og hun er VELDIG pen, nydelig og alt sammen. Men BARE når hun har sminket seg og ordnet seg for å gå på byen..

 

Når jeg ser henne dagen derpå, uten sminke, så er det ikke til å kjenne igjen henne..Så ille er det.

 

Hun bruker ikke overdådig med sminke heller, bare vanlig øyenskygge, mascara, eyeliner og foundation. Men at det er mulig å bli SÅ forandret!

 

Når hun er ute på byen, eller de dagene hun skal være ekstra pen, så bruker hun sitt hairextansion, som gjør henne enda penere.

 

Jeg blir nesten helt sjokkert over hvor forandra hun blir! Nei, jeg er ikke sjalu...:P Selv om jeg gjerne skulle sett like bra ut som henne, når hun er styla opp.

 

Jeg har aldri vært borti noen andre som blir så forandra etter en liten tur på toalettet.

 

Andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne vært modell kanskje?! Som et blankt ark man kan gjøre hva man vil med! En venninne av meg er slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også sånn som hun:) (nå har jeg blitt for feit til å bli overøst med komplimenter;)

Men tror det bare er at jeg er flink til å sminke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan fortelle en liten historie..

for noen år siden var jeg i et utdrikkingslag, var full fart på dagen med masse aktiviteter, og på kvelden så fikk man mulighet til å stelle seg og sånn. Jeg gikk på badet, og kom ut sminka og fin. Kom ut til de andre,og da reiste den ene seg, som jeg da hadde snakka med en del på dagen og sa, jeg tror ikke jeg har hilst på deg før... :) Og det var i fult alvor altså :)

 

De andre fikk seg en god latter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hi

 

Men jeg lurer på..Hva tenker gutter om dette?

Altså, hvis de ber med en jente som er SÅ pen (møtt henne ute på byen), på kino feks noen dager etterpå, også dukker jenta opp, men ser laangt fra ut slik som hun så ut i helga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma fortalte en historie om eksen hennes, som en gang hadde tatt med seg en dame hjem fra byen. Hun var dødslekker, stram og fin. Og når de kom hjem, gikk hun på badet. Hun kom ut, og eksen til mamma kjente henne ikke igjen. Hun hadde fjernet sminken, satt håret opp i hestehale, og kledd av seg push-up og hold-in. Eksen til mamma sa at det var den største turn-offen han noen gang hadde opplevd, han tok aldri kontakt med henne igjen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekte mannfolk faller for utsene uten sminke og personligheten..

 

Men ja har ei veninne av meg som ikke ser ut uten sminke(sorry at jeg sier det) men hun er mye penere med sminke.

 

jeg synes selv jeg ser bedre ut med litt sminke, men bruker kun øyenskygge, mascara og eyliner. synes det er pent om man bruker rette farger og får frem øynene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også litt slik. Ser helt normal ut til vanlig, men med passe sminke og litt "bling" håver jeg inn haugevis av komplimenter. Jeg tror kanskje jeg har pene trekk i utgangspunktet, men er litt..farveløs..?.. uten sminke. Er ikke mye som skal til her heller før det er enorm forskjell. Bare vippetang og maskara utgjør stor forskjell på meg, enda har jeg ikke lyse vipper, mer mellombrune.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det så uvanlig at deres venninner blir penere med sminke altså? Gjør ikke dere det? Hva er i så fall vitsen med sminken?

 

Tror ikke noen som bruker sminke trenger å føle seg noe bedre enn hun som har opplevd at en guttunge stakk når han fikk se henne uten sminke:) Er det uvanlig å bruke push up bh og hold in truse? Det tviler jeg på...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjenner ei som har vært veldig suksessfull modell i Milano. Hun har vært på forsiden av flere kjente blader o.l. Men hun ser helt ordinær ut i virkeligheten. Absolutt ikke pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...