Gå til innhold

5mnd gammel baby, fått dårlig matlyst! noen tips takk :-)


 ღMadame_mim ღ

Anbefalte innlegg

Jenta mi har helt frem til for en uke siden spist bra. Både mme (NAN) og et grøtmåltid om dagen.

Plutselig for en uke siden var det helt stopp. Grøt er fremdeles ok, men mme er helt håpløst. Må streve med henne i minst 1 time hver gang for å få henne til å spise en tilstrekkelig mengde.

 

Vi forsøkte å bytte over fra NAN til Hipp i dag, men det falt ikke i smak i det hele tatt. Hun fikk ingenting i seg. Hun bare brakk seg med en gang og spytte ut det hun hadde i munnen. Den reaksjonen har vi aldri hatt med NAN, der bare nekter hun å suge noe rett og slett.

 

Noen som har noen gode tips til hva vi kan gjøre? Begynner å bli litt rådville her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, lurer på om ikke det er noen tenner på gang. Klør veldig og tygger/sutter på alt hun kommer over.

 

Men det jeg er bekymret for er jo at jeg føler hun får i seg altfor lite mat!! Prøver og prøver, men hun vil jo ikke ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det her også, hun er 5 mnd og spiser grøt fint, men melka tar tid. Det jeg har gjort er å gi beng i matrutinene (ikke grøt og fruktmos) og gir hun melk når hun selv vil ha og sier fra når hun vil ha. Venter til jeg ser at nå må jeg gi, da drikker hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...