Gå til innhold

hvilken barnevogn har dere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt simo men synes den er for stor og tung .

har sett på bugaboo cameleon..

noen som har erfaringer der

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde simo komi først, veldig fornøyd med bagdelen, minus at den var stor og tung som du sier.

Så vi har kjøpt emmaljunga scooter som sportsvogn, mye lettere vogn! :) gutten vårs setter seg gjerne frivillig oppi den:). Men scooteren er ikke så god å kjøre som simo kombivogna da ;)

Skrevet

Har hatt Simo kombi som babyvogn til alle fire, super vogn til bittesmå babyer. Stabil, vind- og vanntett, lun, god plass til vinterpose osv osv. Ville ikke hatt noen annen babyvogn.

Hadde Teutonia Mistral som sportsvogn til forrige, var fornøyd med alt bortsett fra størrelsen på handlekurven under (altfor liten) og at jeg måtte på med regntrekk bare det blåste litt kraftig, var yr, sludd, snø eller regn.

Har Emmaljunga City Cross som sportsvog nå, er veldig fornøyd med den. Litt liten handlekurv på den også, og et pes at den ikke er vanntett, ellers lett, stabil og god vogn. Angrer litt på at jeg ikke kjøpte Emmaljunga scooter, men den kan du ikke ha barnet mot deg i og jenta var bare 6-7 mnd da jeg kjøpte så jeg valgte City Cross for å kunne ha menne mot meg en stund til.

Skrevet

Brukte Simo Duo vogna fram til jenta var 8 mnd. Etter det har vi brukt Phil and Teds.

Simovogna var kjempegod med bagen. Den er lun, stor og stabil. Men den er tung og tar stor plass, det var derfor jeg ville bytte. Og med tanke på at vi har lyst på en til snart, så var det greit å kjøpe ei vogn jeg kan ha med 2 unger i. Derfor ble det phil and teds:)

Skrevet

Har en TFK Joggster Twist som står i kjelleren.

En MacLaren Volo som står i kroken i gangen.

Og en Bugaboo som flittig blir brukt og oppfyller alle behov så alle andre vogner er overflødig. Elsker Bugabooen min :o)

Skrevet

Det blir veldig avhengig av behovene dine. Vi bor i byen, i leilighet, kjører liten bil og reiser mye.

For oss var Bugaboo Cameleon helt perfekt, liten og lett, lett å manøvrere, reisekoffert for å ta med på flyet, god plass til lang unge. Også liker både jeg og mannen den "stramme" looken. Vi digger den og bruker den mye enda.

Vi har en Jogger City Mini som trille. Praktisk på reise nå som gutten er stor (kan ta den helt til gaten på langtur), men jeg foretrekker Bugabooen og det gjør også gutten. I Joggeren sitter han fryktelig lavt og må holde seg opp for å kunne se noe særlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...