Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 OI.. er den ? har ikke vært i posten i dag jeg.. skal løpe opp like fornøyd hvert år jeg
Gjest JuniGull2010 Skrevet 16. august 2010 #3 Skrevet 16. august 2010 Hehe.. Ja, det er liksom årets høydepunkt! :-)
Studine mevik Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 Den lå ikke i postkassa mi idag, så jeg er ikke fornøyd. Vi bor på en plass hvor vi nesten alltid får post en dag etter alle andre har fått den. alt fra selvangivelsen til reklame kommer en dag seinere her
Gjest Skrevet 16. august 2010 #5 Skrevet 16. august 2010 Skulle ønske vi hadde IKEA litt nærmere. Det hadde vært O`Happy Day:)!
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 17. august 2010 #6 Skrevet 17. august 2010 Den lå i postkassa vår i går den!! Hihi. koste meg med den i gårkveld!! Vi bor like ved Ikea på slependen.. Men føler at det er liten ulempe å bo så nærme også.. Går en del penger innpå der hele tiden..selv om det er billig. men blir dyrt i lengden.. hehe..men elsker Ikea
Gjest Skrevet 17. august 2010 #7 Skrevet 17. august 2010 Nå vet jeg hvem jeg skal godsnakke med når jeg lyster noen fra IKEA:)! Hehe! Men kjenner til den. Var hyppig på IKEA da jeg bodde i Oslo og det gikk litt penger, men *sukk* jeg savner IKEA.. Er litt langt å reise til Haparanda. Kanskje når tangloppa blir større så tar vi turen? (ps. jeg jobbet engang sammen med en fyr som var så gniten at han tok IKEA-bussen til og fra jobb. hehe! han kom alltid for sent og gikk tidlig. måtte rekke IKEA-bussen... haha!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå