Gå til innhold

Noen flere som skal føde på Ringerike?


ijmyhre

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg der ute som skal på Ringerike sykehus?? Litt spennende å se, kanksje vi møtes over nytår:) Uansett artig om det skulle være noen kjentfolk, greit å ha noen å henvende seg til som er i samme situasjon, på samme sted!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja!!! :)

 

Jeg skal føde på ringerike... I hvert fall det som er planen.

 

Har ikke fått endelig termin enda- UL på torsdag, men tror den er 23 januar.. Når er din termin??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Fra Hønefoss- området du også eller?

Vi har heller ikke vært på ul enda, neste onsdag håper jeg vi får svar, men foreløpig 26.januar!!

Har du noen fra før? Vi har ei jente fra før født 23.januar, så er rimelig sikker på at denne også kommer på akkurat den dagen, siden vi helst ser at den ikke gjør det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Er i fra Hallingdal. 2 timer fra Ringerike. Så er et stykke å kjøre for å si det slik.Jeg har ingen fra før av, men samboeren min har to på 10 år. Så dette blir den første vi får sammen.

 

Hvor gammel er du? Blir spennende å se om vi havner på ringerike sammen da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir spennende:)

Er 85 mod. Var litt tidlig ute med førstemann, så veldig greit å se nå at jeg kanskje ikke havner på sykehuset med de som er 10-15 år eldre enn meg! Det liker jeg:) Hvis man ikke er så heldig å få enerom der oppe, er det greit å ha god kjemi med de man havner på rom med!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Har nettopp kommet hjem fra UL i dag. Er bare SÅ glad alt sto bra til med den lille.

Terminen ble ikke flyttet, så terminen blir 23 januar :)

 

Da får vi se da om vi haver på sykehuset sammen. Spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh så bra å høre! :) Fikk dere vite kjønn? Gleder/gruer meg til onsdag, håper vi får bekreftet det samme :) tenker du kommer til å studere det ul-bildet rimelig mange ganger det neste døgnet da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! så tråden deres nå, henger meg på, jeg skal også føde på ringerike, rundt 24 januar tror jeg :)

 

Har også ultralyd på onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 år, bor på helgelandsmoen (vbotilrud) og har time på onsdag halv elleve på Ringerike til ultralyd :) hva m deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten så vi møtes da! Har time på Ringerike halv ti. Er så spent. Vi holder til i Åsbygda! :) Lykke til på onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er stas!

Vi får en gutt mest sannsynlig. Jeg var for det meste opptatt av at den lille hadde det bra og at alt var som det skulle.

 

UL bildene er fine de, men jeg synes faktisk at UL bildene fra innvendig UL i uke 10 var mye klarere enn de som var nå, men det henger kanksje med at jeg var ltt misfornøyd med hele UL timen egentlig. jordmor var ikke så flink til å forklare hva vi så. Regnet liksom med hun kom til å se først, deretter forklare til oss, men hun sa minst mulig bortsett fra at alt var bra..Og at det var en guttebaby.. Var jo selvfølgelig det vi ville høre, men alltid koselig å få forklaring på det lille nurket.. ikke hver dag man får et slikt møte...=)

Når jeg var på innvendig UL ble det mer forklaring på hva som var på bildene. Så angrer litt på at jeg ikke spurte mer denne gangen, men man blir så fasinert av den lille som ligger inni der, at man blir litt målløs :)

 

 

Så et tips til dere er at dere spør mer og ber henne forklare hva hun ser. Hvis dere ønsker da, men det regner jeg nesten med dere ønsker. :)

 

Ønsker dere begge lykke til på UL, håper dere har en velskapt baby i magen og kan kose dere resten av svangerskapet så kanskje vi ses på sykehuset i slutten av januar=)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeiHei! Ultralyd ferdig, og alt var velskapt :) tilogmed en liten snurrebass som jeg ikke hadde forventet skulle være der, men det er jo selvfølgelig greit :)

 

Var det deg IJ som gikk forbi venterommet med mørkt hår og haltet?

 

hadde vært gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om jeg haltet? Men ja mørkt hår og hvit genser?`! Hvor var du da?Gikk bra med oss også. Fikk se ei lita tulle som vinket til oss og stupte kråke. Ubeskrivelig moro, og endelig kan jeg puste lettet ut. Alt var bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...