Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 Noen som vet hvor jeg kan få tak i ett testament fra 1999 ?? Bergen kommune .. LAng hitorie men trenger og gå tak i det testamente .. Håper ppå seriøse svar :-) TAkk for svar på forhånd :-)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Få tak i testamentet? Er det et testamente du har rett til å se da?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #3 Skrevet 16. august 2010 Er arvelater død og du en av arvingene? Da har du nok fått opplysningene da det ble lest opp. Om dette er ett testamente som ikke er fylbyrdet enda får du ikke se det om det ikke er ditt eget testamente.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 Ja er ett testament jeg har rett og se i . Men som sagt lang hitorie mellom to familier. Men jeg er nær familie og har rett og se. men i og med vi ikke har noe kontakt med den siden av familien som kan hjelpe så må jeg finne ut av det selv.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #5 Skrevet 16. august 2010 dette e snakk om lang tid tilbake, 1999, da jeg og mine søsken var 14 16 og 19, og er en sak vi vil ta opp i og med vi hadde arverett på en hytte som skulle stå i det testamente men tantene mine har på en langd måte lurt tanta mi som var diment på sykehjem. VAr min far som var arving men han døde 2 år før tanta mi døde.. Dette ble rotete men allt i allt.. er noe som ikke stemmer her, og vil gjerne finne ut av det .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå