Gå til innhold

Tror dere jeg vil klare å gå ned noen kilo selv om jeg slutter på treningsstudioet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har ikke tid til å være på treningsstudio lengere, så når det går ut nå vil jeg ikke fornye det. Men jeg har fortsatt 3-6 kilo jeg vil ha av.

 

Men jeg bruker nesten ikke bil lengere, sykler eller går til det meste. Sykler 40 min. hver dag (begynte nå etter sommerferien), bruker rokkering 30 min. hver dag. Har kuttet ut godis i uka. Bare sjokolade i helgen, ingen ting annet som chips eller brus. Drikker bare vann. Kuttet ut brød i uka.

Har en ganske aktiv jobb.

 

Jeg blir jo ikke veldig svett som med spinningtimene som jeg gikk på noen måneder før sommeren. Men vil dette være nok til å kunne gå ned litt til?

 

Veier ca. 68 kilo nå. Gikk ned 7 kilo før sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror faktisk de livstilsendringene du har gjort er viktigere enn noen spinningtimer (hvis ikke du har drevet hardkjør hver dag)

 

Det kommer til å gå langsommere, men det går!

 

Invester i en treningsmatte så får du gjort veldig mye nyttig hjemme på stuegulvet også. Forskjellen blir at nå kreves det mer selvdisiplin enn da du betalte for treningstuidio. Men med litt vilje og innsats får du det til!

 

Lykke til! Heier på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar!

 

Da satser jeg på at jeg skal ha selvdisiplin nok! Jeg har matte, men er ikke veldig flink til å bruke den skal jeg innrømme... Men det er lårene og magen jeg trenger å få strammet opp. Håper sykling og rokkering hjelper til der.

 

Takk :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...