Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 magen bare eser ut..ser ut som jeg er gravid i 4-5mnd..men er bare 5uker..får mange spm om jeg er gravid,og nå er det rykter om det. bare for man får mage så er man gravid??den har vært stor lenge,men nå er den enda større. har begynt og lure på om jeg er lengre på vei eller ikke..men det går ikke an..mensen som normalt,og cb digital viste 2-3 uker. riktignok vært gravid en del..
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Kan rett og slett være luft, selv så jeg ut som en hvalross rundt uke 7, så mer gravid ut da, enn det jeg gjør nå (uke 21).
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #3 Skrevet 16. august 2010 er sikkert det ja..føler meg feit..enorm..vente liksom bare på at spm skal komme..
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 Jeg hadde menstruasjonen de første 3 mnd, og når jeg kom til legekontrollen ble jeg sendt videre til UL fordi jeg var "litt for stor" til å være så kort på vei. Viste seg at det nærmet seg 7 mnd. Og hvis du har hatt mens de første mnd, så er det jo ikke sikkert at CB viser helt rett vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå