Sjokoladebanan Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 Pjokken skal begynne i ny barnehage i morgen, og jeg har glemt å spørre dem om jeg ska ta med en hel pakke bleier, og la den være der, eller om jeg kun skal pakke ned noe bleier i sekken hans hver dag. I den forrige barnehagen hadde alle hver sin kurv på badet, der alle bleiene lå, men dette er en mye mindre barnehage, så jeg vet ikke om de har laget plass til slikt. De har stengt nå, så jeg får ikke ringt dem. Hva er mest vanlig?
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Tror nok det er mest vanlig å ha det på badet. Om ikke så må jo de ansatte ut å hente bleier i sekken hver gang det skal skiftes på...
Gjest Skrevet 16. august 2010 #3 Skrevet 16. august 2010 Mest vanlig å ta med en pakke som de har på badet. Så får du beskjed når du må kjøpe nye. Vår bhg foretrekker også teipbleier.. altså ikke up and go... så slipper de å kle av alt hver gang de skal skifte.
Fire småtroll Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 Vi leverer en hel pakke, også har alle småbarna hver sin hylle i et skap på badet. Vi må også bruke bleier med teip, de skifter tissebleier uten å ta av alle klærne så da fungerer det ikke med up-and-go. Men storesøster begynte på stor avdeling nå i høst og der har de ikke noen plass til bleier, de som fremdeles bruker må ha bleiepakken på hylla i garderoben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå